اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نیروهای انقلاب باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنند/ تشکیل پارلمان شورای وحدت استان زنجان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان حفظ انسجام و وحدت درون گروهی و افزایش آن را از انتظارات خود از نیروهای انقلاب عنوان و گفت: افزایش سرباز برای ولایت و جبهه انقلاب مد نظر این گروه‌ها قرار گیرد.

نیروهای انقلاب باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنند/ تشکیل پارلمان شورای وحدت استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان در نخستین گردهمایی پارلمان شورای وحدت با تاکید بر اهمیت پیام شهدا اظهار کرد: یکی از برکات دفاع مقدس توفیق مطالعه همه آیات و روایات جهاد و شهادت بود.
امام جمعه زنجان به تفاوت‌های دنیا و آخرت گفت: امور دنیوی از نظر آخرتی‌های بازی بچگانه محسوب می‌شوند.
وی علت یابی برای پیشگیری از وقوع حوادث را از الزامات دانست و تاکید کرد: نیروهای انقلابی باید به فکر حضور همیشگی در صحنه‌های انقلاب باشند.
آیت‌الله خاتمی برگزاری جلسات متعدد را ضرورت عنوان و تصریح کرد: جبهه انقلاب نباید به خودشان اکتفا کنند، چرا که جبهه انقلاب باید سربازان زیادی داشته باشد و نباید نقص‌های کوچک عامل دفع باشند، چرا که انسان‌ها معصوم نیستند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان مباحث اعتقادی، سیاسی را از مسائل مهم در انتخاب افراد دانست و تاکید کرد: معیارها در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مشخص شده است، باید شعارها را وسیع کرد و به جوانان میدان داد که با فعال کردن شاخه جوانان، بانوان و ... میسر خواهد شد.
وی با بیان اینکه اصلاح دنیا در چند روز و چند سال میسر نیست، افزود: بر اساس فرموده امام راحل، هر کس در هر جا که هست وظیفه‌اش را درست انجام دهد دنیا گلستان می‌شود که گفته گران‌بهایی است.
امام جمعه زنجان حفظ انسجام و وحدت درون گروهی و افزایش آن را از انتظارات خود از نیروهای انقلاب عنوان و تاکید کرد: افزایش سرباز برای ولایت و جبهه انقلاب مد نظر این گروه‌ها قرار گیرد.
همچنین حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی، رئیس شورای وحدت استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه برنامه‌ریزی و رصد امور راه‌کار پیشرفت جامعه است، افزود: بر عکس این مهم، موجب تشتت اوضاع خواهد شد.
وی با بیان اینکه شورای وحدت با حضور نخبگان کشوری شکل گرفته است، ادامه داد: این افراد با سابقه اجرایی در سمت‌های مختلف، حرکت حساب شده‌ای را آغاز کرده و این جریان ادامه دارد.

بیگ‌محمدی با ابراز امیدواری برای ادامه موفقیت‌آمیز حرکت جریان و نیروهای انقلاب افزود: باید مواظب بود که برخی از اقدامات از جمله نیرنگ را به کار نبریم.

وی رضایت خداوند را ملاک عمل دانست و گفت: هر چند ما یک گروه سیاسی هستیم، ولی هر کس به سوی ما بیاید که نظام و ولایت را قبول و انقلاب را بپذیرد پذیرا خواهیم بود.
بیگ‌محمدی نظم بخشی به جامعه و انسجام بخشی را از اهداف شورای وحدت عنوان و تاکید کرد: کسب رضایت خداوند و انتفاع جامعه باید ملاک عمل قرار گیرد و من به دلیل سنی که دارم خیلی از چیزها را دیدم که نفاق هم در بین آن‌ها بوده و ما چنین نخواهیم بود که جمع را فدای خود کنیم.

رضا رحیم‌پور، دبیر حزب مؤتله اسلامی استان زنجان هم با تشریح اقدامات شورای وحدت در انتخابات گذشته و موفقیت‌های کسب شده در انتخاب افراد مورد نظر در ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر افزود: باید متوجه بود که شورای وحدت با هدف تاسیس و سپس تعطیلی ایجاد نشده است، بلکه افراد صاحب‌نظر عضو شورای وحدت اخیرا از گام دوم شورای وحدت که تاسیس پارلمان است سخن گفته‌اند.
وی پارلمان را سند بالادستی شورای وحدت استان دانست و افزود: شورای مرکزی ابتدا تشکیل و سپس همین پارلمان در شهرستان‌ها هم تشکیل می‌شود.

شایان ذکر است، نخستین گردهمایی پارلمان شورای وحدت استان زنجان با دعوت از ارکان اصلی تشکیل دهنده شورای وحدت استان زنجان شامل نمایندگان  محترم جامعه روحانیت مبارز استان، دبیران محترم احزاب استانی که عضو شورای وحدت بوده، نمایندگان محترم اقشار مختلف اعم از نمایندگان محترم بانوان، جوانان، رزمندگان، هیات های مذهبی، چهره های شاخص استانی  به همراه روسای شهرستانها و شهرهای استان برگزار شد.

گفتنی است، نخستین دستور جلسه پارلمان شورای وحدت استان زنجان انتخاب و معرفی اعضای شورای مرکزی وحدت استان بود که برابر دستورالعمل اجرایی شورای وحدت کشور طی فرآیند ثبت نام نامزدهای محترم شورای مرکزی وحدت استان در دو بخش دبیران محترم احزاب استانی عضو شورای وحدت و نمایندگان محترم اقشار مختلف و پس از انجام مراحل انتخابات نهایی و منتخبان محترم شورای مرکزی وحدت استان در گام دوم فعالیت خود در دوره جدید معرفی شدند.
پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول