اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امسال ۲۵ قاتل در کرمانشاه از قصاص رهایی یافتند

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه‌ گفت: از ابتدا تا پایان سال‌جاری، ۲۵ محکوم به قصاص نفس از چوبه‌دار ‌در استان رهایی یافته است.

امسال ۲۵ قاتل در کرمانشاه از قصاص رهایی یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم فتاحی معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال شاهد تحقق ۲۵ مورد سازش در خصوص پرونده‌های قتل عمد با اعلام رضایت اولیای دم بودیم.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ صلح و سازش، گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف، قضات، معتمدین و خیرین، امسال سه چهار مورد پرونده قتل عمد با بیش از ۱۰ سال، به سازش ختم شد و متهمان از چوبه‌دار نجات یافتند.

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه‌ با بیان اینکه فراهم شدن شرایط با اخذ رضایت از اولیای دم و رسیدن به صلح در پرونده‌های قصاص مورد توجه ویژه قرار دارد، افزود: ضمن تشکر از همه بزرگان و ریش‌سفیدان، معتمدین، مصلحان و متفذین که همواره یارگیر ما در ایجاد سازش بوده‌اند، از همه این عزیزان تقاضا و انتظار داریم کما فی السابق و بلکه بیشتر در تداوم فرهنگ سازش در میان مردم بافرهنگ و اصیل کرمانشاه به ما کمک کنند تا در این استان امر پسندیده مصالحه را بسط و گسترش دهیم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول