اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شب عید کرمانشاه/ ۵۰ واحد صنفی پلمپ شد

معاون اجرایی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در راستای نظارت بر بازار شب عید ۵۰ واحد صنفی متخلف براساس قانون پلمب شده است.

تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شب عید کرمانشاه/ ۵۰ واحد صنفی پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال عزتی معاون اجرایی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، از برخورد قاطع تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با متخلفان در حوزه اصناف خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای نظارت بر بازار شب عید ۵۰ واحد صنفی متخلف براساس قانون پلمب شده است.

معاون اجرایی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به ایام پایانی سال و بحث نظارت بر کالاهای اساسی و کالاهای مورد هدف همچون آجیل، شیرینی و میوه با واحدهای پرتخلف برخورد شده است.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه سران سه قوا، جرایم تعزیرات ۱۰ برابر شده است به عنوان مثال عدم درج قیمت ۱۰ میلیون تومان، عدم ارائه فاکتور ۱۰ میلیون تومان جریمه در پی خواهد داشت.

عزتی بیشتر تخلفات واحدهای صنفی را در حوزه احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، گران‌فروشی و تقلب بیان کرد و افزود: سازمان تعزیرات حکومتی تنها به مجازات جزی نقدی اتکا نخواهد کرد، بلکه با واحدهای پرتخلف با مجازات اشد برخورد و پلمب واحد صنفی در دستور کار خواهد بود.

وی در پایان، گفت: انتظار داریم که مردم شکایت خود را در خصوص کم‌فروشی، گران‌فروشی و... با تماس با شماره ۱۳۵ و ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند تا برخور قانونی با واحد متخلف صورت گیرد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول