اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

افزایش پروازهای ازبکستان به لندن، فرانکفورت و ریگا

شرکت هواپیمایی «ازبکستان ایرویز» از روز 26 مارس با اهداف ایجاد شرایط بهتر برای مسافران تعداد پروازهای خودرا از «تاشکند» به «لندن»، «فرانکفورت» و ریگا» افزایش می دهد.

افزایش پروازهای ازبکستان به لندن، فرانکفورت و ریگا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شرکت «ازبکستان ایرویز» از روز 26 مارس با اهداف ایجاد شرایط خوب برای مسافران و بیشتر کردن سفر مسافران تعداد پروازهای خود را از «تاشکند» به «لندن»، «فرانکفورت» و «ریگا» افزایش می‌دهد.

بدین ترتیب، از 26 مارس تعداد پروازها در مسیر «تاشکند - لندن – تاشکند» از 2 به 3 بار در هفته افزایش می‌یابد. علاوه بر روزهای سه شنبه و جمعه، پروازها روزهای یکشنبه نیز انجام می‌شود.

از 29 مارس تعداد پروازها در مسیر «تاشکند - فرانکفورت – تاشکند» از 3 به 4 بار در هفته افزایش می‌یابد. از این پس پروازهای مستقیم به «فرانکفورت» روزهای دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه انجام می‌شود.

از 29 مارس تعداد پروازها در مسیر «تاشکند - ریگا – تاشکند» تا 3 بار در هفته افزایش می‌یابد. مسافران می‌توانند روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه با پروازهای مستقیم سفر کنند.

علاوه بر این، در رابطه با انتقال به برنامه پروازهای تابستانی از 28 مارس شرکت «ازبکستان ایرویز» در مسیر «تاشکند - میلان – تاشکند» و از 31 مارس در مسیر «تاشکند - پاریس – تاشکند» پروازهای مستقیم راه اندازی می‌کند.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول