اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جبهه عمل اسلامی: رزمایش سرایا القدس پیام روشنی به دشمن بود

حزب «جبهة العمل الاسلامی» لبنان رزمایش مبارزان «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را ستود.

جبهه عمل اسلامی: رزمایش سرایا القدس پیام روشنی به دشمن بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب «جبهة العمل الاسلامی» رزمایش سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تحت عنوان «الوفاء لضفة الثوار» (وفاداری به کرانه باختری انقلابیون) را ستود.

این حزب با اشاره به اجرای رزمایش مذکور در فاصله چند متری دیوار حایل رژیم صهیونیستی ، تأکید کرد که این رزمایش با تمامی جوانب آن اعم از تدارک، تمرین، شبیه‌سازی سناریوها و طرح‌های مختلف برخورد با ارتش رژیم صهیونیستی پیامی روشن به دشمن و حمایت از مبارزان و رزمندگان شجاع و دلیر کرانه باختری بود که اخیرا با اجرای عملیات‌های قهرمانانه اهبت رژیم غاصب صهیونیستی را درهم شکسته‌اند.

بنابر گزارش شبکه المنار، جبهه مذکور همچنین درباره افزایش اقدامات تحریک‌کننده برای فتنه‌انگیزی، ایجاد هرج و مرج، ناآرام کردن فضاها و ایجاد تنش‌های فرقه‌ای و مذهبی در سطح منطقه به دنبال حصول توافق ایران و عربستان هشدار داد و بر ضرورت آگاهی، هوشیاری و مسئولیت‌پذیری تأکید کرد.

این رزمایش روز دوشنبه(دیروز) انجام شد. سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رزمایش شامل شلیک موشک، توپ، استقرار نیروها، اقدام نظامی یگان‌های رزمی و واحدهای حمایت و پشتیبانی خواهد بود.(جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول