اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی ویژه نیازمندان سرایانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرایان گفت: برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت شهرستان امسال بیش از ۲۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شد.

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی ویژه نیازمندان سرایانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سرایان، علیرضا شجاعی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرایان امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هزار و ۹۵۰ خانوار با جمعیت بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت حمایت این نهاد خانواده‌های سالمند بالای ۶۰ سال هستند.

وی ادامه داد: برای توانمند سازی مددجویان تحت حمایت امسال بیش از ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۲۸۴ نفر پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرایان با تاکید بر این که در تسهیلات ارائه شده اولویت با خانواده‌های تحت حمایت بوده است افزود: معرفی به مراکز فنی و حرفه‌ای پرداخت هزینه‌های آموزش و گواهی‌نامه از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال زایی بوده است.

به گفته شجاعی در حوزه مسکن بر اساس دستورالعمل‌های موجود کمک‌های چشمگیری به افراد تحت حمایت می‌شود و افزون‌ بر کمک‌های بلاعوض تسهیلات هم در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد‌.

وی با اشاره به حمایت از ۱۹۸ کودک زیر پنج سال مبتلا به سو‌ء‌تغذیه در شهرستان افزود: بعد از شناسایی این کودکان ماهیانه مبلغ ۱۲۵ هزار تومان به حساب آن‌ها برای خرید کالای خوراکی اهدا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرایان با اشاره به نزدیک‌شدن به سال جدید و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان تاکید کرد: احادیث و روایات زیادی در رابطه با کمک به هم نوع وجود دارد که با تاسی به این توصیه ها از همشهریان درخواست می‌کنیم با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود این نهاد را برای تهیه سبدهای غدایی و پوشاک برای خانواده‌های تحت حمایت یاری رسانند تا بتوانیم خدمتی بی‌منت و صادقانه‌ای را به نیازمندان داشته باشیم.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول