اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم صهیونیستی

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین درباره عواقب پافشاری رژیم صهیونیستی بر اقدامات یکجانبه از جمله یورش‌های مکرر به مسجدالأقصی هشدار داد.

هشدار تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تلاش کابینه رژیم صهیونیستی برای بازگشت به سیاست مدیریت درگیری‌ها به جای پایان دادن به اشغالگری هشدار داد و تأکید کرد که این امر هرگز به تحقق امنیت و ثبات منجر نخواهد شد.

ابوردینه گفت که پافشاری رژیم صهیونیستی بر تداوم اقدامات یکجانبه مبنی بر یورش‌های مکرر به مسجدالأقصی، شهرک‌سازی، قتل‌های روزمره، بازداشت‌ها و بلوکه کردن دارایی‌های فلسطینیان و غیره به تشدید تنش‌های بیشتر منجر خواهد شد که نتایج خطرناکی برای کابینه این رژیم دربر دارد و باعث می‌شود اوضاع از کنترل آن خارج شود.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، ابوردینه بر ضرورت مداخله فوری دولت آمریکا برای توقف اقدامات یکجانبه و تشدید حملات روزانه رژیم صهیونیستی تأکید کرد و افزود که پیش از آنکه زمان بگذرد آمریکا بایستی اقدامی انجام دهد در غیر اینصورت اوضاع به مرحله‌ای خواهد رسید که هرگز هیچ کس نمی‌تواند پیآمدهای بزرگ آن را پیش‌بینی کند.

از آغاز سال جدیدی میلادی تاکنون ۸۴ فلسطینی از جمله ۱۵ کودک، یک زن و یک اسیر فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول