اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جمعیت هلال احمر گلستان ۳ هزار اصله نهال غرس کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: به مناسبت یک صدمین سال تاسیس تشکیل جمعیت هلال احمر و با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان، سه هزار اصله نهال در هفته درختکاری غرس شد.

جمعیت هلال احمر گلستان ۳ هزار اصله نهال غرس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی با حضور در پویش ملی کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال کشور در روستای کریم اباد گرگان اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی دنیا مباحث زیست محیطی و تغییرات اقلیمی بوده که در کشور ما نیز مطرح است و جمعیت هلال احمر کشور توسعه فضای سبز را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: در قالب پویش ملی و مقابله با تغییرات اقلیمی و گرم شدن زمین، با مشارکت سازمان منابع طبیعی کشور و جمعیت هلال احمر در هفته درختکاری پویش ملی کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال باتوجه به یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر توسط این جمعیت در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به موازات این پویش ملی، همزمان سه هزار اصله نهال در مرکز استان و ۱۲ شهرستان غرس شد.

۴۰ هکتار از مناطق جنگلی شارستان کلاله نهال کاری شد

فرماندار شهرستان کلاله در حاشیه پویش ملی نهال کاری جمعیت هلال احمر گلستان گفت: شهرستان کلاله دارای ۱۲۳ هزار هکتار منابع ملی بوده که از این میزان،  ۴۵ هزار هکتار جنگل طبیعی است.

فرهاد شیبک تصریح کرد: امسال ۴۰ هکتار از مناطق جنگلی شهرستان نهال کاری شده و بیش از ۳۰ هزار اصله نهال بین مردم و دانش آموزان توزیع و یا در عرصه های مختلف روستایی و حاشیه جاده ها غرس شده است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول