اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حضور چشمگیر دانش‌آموزان در راهیان نور برای خادمی شهدا

مسؤول فرهنگی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر گفت: باوجود تهدیدات دشمن در بحث دانش آموزان و دهه هشتادی‌ها در ماه‌های اخیر، حضور این قشر از نوجوان جهت خادمی برای شهدا چشمگیر بوده است.

حضور چشمگیر دانش‌آموزان در راهیان نور برای خادمی شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محفل شب نشینی در بهشت با حضور زائران و خادمان شهدا در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر برگزار شد، این آئین که متبرک به پرچم مطهر حرم حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام شد با حضور پرشور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی همراه بود.

علیرضا گیلانی مسؤول فرهنگی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر در حاشیه این آیین طی گفت‌وگویی اظهار کرد: هر روز برنامه مناجات صبحگاهی در این اردوگاه برقرار است، برپایی نمازهای یومیه، ایستگاه صلواتی، واکس صلواتی و برنامه‌های فرهنگی متنوعی انجام می شود.

وی با بیان اینکه جشن ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان در این اردوگاه برگزار شد، افزود: جشن با شکوهی به مناسبت ولادت امام زمان (عج) در حیاط اردوگاه شهید بلباسی با حضور زائران برپا شد.

مسؤول فرهنگی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با بیان اینکه برنامه های مناجات شعبانیه هر شب در اردوگاه برگزار می‌شود، بیان کرد: جلسه هیات خادمین شهدا نیز با سخنرانی اجرا شده است، برنامه ای دو روز قبل از تحویل سال و همچنین مراسم بزرگی هم در شب سال نو در حیاط اردوگاه شهید بلباسی برگزار می‌شود.

گیلانی با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی و دغدغه کار فرهنگی و رسانه‌ای بیان کرد: در اردوگاه برنامه‌هایی برای شناخت معرفت شهدا و همچنین شناساندن شهدای شاخص استان توسط خادمین انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث جهاد تببین را به صورت روایتگری، سخنرانی و مداحی ارائه می کنیم، یادآور شد: امسال خادمین دانش آموز در اردوگاه زیاد هستند و باوجود تهدیدات دشمن در بحث دانش آموزان و دهه هشتادی ها حضور این قشر از نوجوان چشمگیر بوده است.

مسؤول فرهنگی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر افزود: خادم های دانش آموز نسبت به سال های دیگر در کنار خادمان با تجربه تر، تخصص بیشتری پیدا کردند و می توانند خادمی را در مدرسه و شهر خود نیز به عرصه عمل بیاورند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول