اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش 20 درصدی مصرف بنزین در مازندران/سواپ نفتی شمال کشور فعال شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفت منطقه ساری،گفت: در 11 ماهه سال جاری یک میلیارد و 290 میلیون لیتر بنزین توزیع شده و میزان مصرف بنزین در مازندران 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش 20 درصدی مصرف بنزین در مازندران/سواپ نفتی شمال کشور فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سبحان رجب‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت، اظهار کرد: بیش از سه و نیم میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان مازندران توزیع شده است، تامین سوخت نیروگاه نکا، علی‌آباد، گرگان و نوشهر در برنامه کاری ما قرار داشت.

وی درباره اقدامات انجام شده سوخت جایگزین نیروگاه و صنایع پرمصرف به خاطر کمبود گاز، تصریح کرد: ۹۲۶ مصرف کننده نزدیک 25 میلیون لیتر سوخت در اختیار قرار گرفتند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران،درباره اقدامات انجام شده برای ایام نوروز،گفت: پیک اول سفر به استان مازندران از ۲۴ اسفنده ماه آغاز شده و برنامه‌ریزی لازم برای تامین سوخت انجام شده و جلسات مرتبط در این بخش انجام شده است.

وی درباره میزان مصرف بنزین در استان مازندران در طی ۱۱ ماهه سال جاری،گفت: بیش از یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون لیتر بنزین در استان مازندران توزیع شده که میزان مصرف بنزین استان 20 درصد رشد داشته است.

رجب‌پور در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از سوآپ نفتی در شمال کشور،گفت: ۸۰ میلیون لیتر از طریق مراکز سواپ از بنادر دریافت و در اختیار شرکت‌های فعال استان قرار دادیم.

وی اضافه کرد: میزان دخایر فرآورده‌های نفتی استان مازندران بسیار مناسب بوده و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران درباره کارت آزاد در جایگاه‌های سوخت،گفت: در کارت هر دارنده خودرو ۱۵۰ لیتر بنزین نرخ دوم در نظر گرفته شده که با احتساب ۶۰ لیتر سوخت نرخ اول به هر خودرو ۲۱۰ لیتر بنزین اختصاص پیدا می‌کند و افراد با اتمام سهمیه می‌توانند از کارت‌های جایگاه سوخت استفاده کنند.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول