اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شعبانی بهار: حرف‌های سهرابیان درد دل غیرفوتبالی‌ها بود/ بسیاری از اعزام‌های تیراندازی را از دست داده‌ایم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: امروز نه تنها تیروکمان بلکه خیلی از رشته های دیگر غیرفوتبالی دچار مشکلات مالی هستند.

شعبانی بهار: حرف‌های سهرابیان درد دل غیرفوتبالی‌ها بود/ بسیاری از اعزام‌های تیراندازی را از دست داده‌ایم

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلات مالی فدراسیون و کمک دولت به باشگاه های فوتبال اظهار داشت: روز گذشته سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی حرف هایی را که زد، حرف دل همه غیر فوتبالی ها بود. واقعاً اصل مطلب را بیان کرد. من تجربه کار در چنین شرایطی را دارم واقعاً اگر بخواهند می‌شود با مبالغ خیلی کمی مشکل خیلی از فدراسیون‌های ورزشی را حل کرد. ما نمی‌خواهیم مسئولین و یا دولت را محکوم کنیم چرا که محکوم کردن دولت و یا مسئولین مشکلی را حل نمی کند. 

وی افزود: من یقین دارم می‌شود خیلی راحت مشکلات فدراسیون‌ها را حل کرد. خیلی از رشته‌های ورزشی که غیر فوتبالی هستند گرفتار شده اند. تامین بودجه ورزش های المپیکی خیلی سخت نیست امیدوارم با صحبت‌هایی که در این زمینه انجام داده‌ایم مشکلات حل و فصل شود.

شعبانی بهار با اشاره به مشکلات فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: امیدوارم واقعاً برای رشته‌های ورزشی غیر فوتبالی فکری بکنند و تصمیمات درستی بگیرند. شما نگاه کنید امروز نه تنها تیروکمان بلکه خیلی از رشته‌های دیگر دچار مشکلات مالی هستند. امروز مشکل فدراسیون تیراندازی با کمان که من رئیس شان هستم با یک میلیارد و دو میلیارد حل نمی شود. ما در این مدت بسیاری از اعزام‌هایمان را به دلیل نداشتن بودجه از دست داده‌ایم، شما بگویید ورزشکار من در این شرایط چه کار باید بکند من به عنوان رئیس فدراسیون زمانی که قول می‌دهم باید به آن هم عمل کنم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به تبصره 14 بودجه ورزش مجلس عنوان کرد: فدراسیون‌ها واقعاً چیز زیادی نمی‌خواهند. مگر مجلس در تبصره‌هایی که دارد فدراسیون‌های المپیکی را در نظر نگرفته است!؟ چطور می‌شود یک فدراسیون که بودجه اش 10 برابر ما است صد در صد بودجه اش را دریافت می‌کند اما بعضی از فدراسیون ها ۴۰ درصد می‌گیرند. حل کردن این موضوع خیلی ساده است، چرا که با یک بررسی می توانند بدانند کدام فدراسیون با چه درصد از بودجه مشکلاتش حل می‌شود. بعضی از فدراسیون ها هستند با ۴۰درصد بعضی از فدراسیون‌ها با ۸۰ درصد بودجه ای که دریافت می‌کنند مشکلشان حل می‌شود اما اینکه یک فدراسیون سه ماه یا چهار ماه مانده به آخر سال ۱۰۰ درصد بودجه خود را دریافت کرده باشد جای سوال دارد.

شعبانی بهار در خصوص لغو اعزام های تیم ملی به رقابت های بین المللی گفت: مسئولین باید یک فکر اساسی انجام دهند تا رشته‌هایی که المپیکی هستند شرایط مالی مناسبی را داشته باشند. ما بعد از مسابقات کشورهای اسلامی حتی در یک مسابقه بین المللی هم شرکت نکرده‌ایم من چطور می‌توانم در این شرایط ورزشکارم را روی موج آمادگی نگه دارم؟

وی خاطرنشان کرد: من و خیلی از همکارانم در فدراسیون‌های دیگر روش‌های مختلفی داریم اما دردمان یکی است. شما نگاه کنید ورزشکاران المپیکی اردوهای تیم ملی واعزام های بین المللی را نیاز دارند که همه اینا مستلزم بودجه است تا بتوانیم ورزشکاران را در شرایط آماده نگه داریم. وقتی تمام طلبکاران امان ما را بریده اند چه کار می‌توانیم بکنیم؟ امیدوارم مشکلاتی که داریم با محبت مسئولین بر طرف شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول