اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تیر نوسانات ارز در سیبل فدراسیون تیروکمان/ پایان کار سرمربی کره‌ای تیم ملی؟

نوسانات قیمت ارز در بازار فدراسیون تیروکمان را با مشکل مواجه کرده است و احتمالا قرارداد سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان تمدید نشود.

تیر نوسانات ارز در سیبل فدراسیون تیروکمان/ پایان کار سرمربی کره‌ای تیم ملی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 27 شهریورماه 1401 بود که فدراسیون تیروکمان از حضور یک مربی کره‌ای برای تیم ملی رونمایی کرد. در همان ابتدا عنوان شد که این مربی کره‌ای قرارداد 6 ماهه دارد و در صورت توافق تا پایان المپیک 2024 سرمربی تیم ملی تیروکمان خواهد ماند.

«هونگ سو هو» از معدود مربیان تیراندازی با کمان جهان بود که همزمان توانایی مربیگری در دو رشته ریکرو و کامپوند را دارد. وی سال‌های زیادی در کره‌جنوبی رکورددار ۴ مسافت بوده و پس از پایان دوران ورزشی‌اش در رشته ریکرو به کامپوند روی آورده و در آنجا نیز افتخارات زیادی را کسب کرد.

اکنون با گذشت 6 ماه از حضور وی به عنوان سرمربی تیم ملی تیروکمان قرارداد او رو به پایان است و فدراسیون باید نسبت به تمدید قرارداد وی اقدام کند اما با توجه به نواسانات قیمت ارز در بازار فدراسیون اقدامی را انجام نداده است و به احتمال زیاد پایان اسفندماه پایان کار سرمربی کره‌ای در تیم ملی تیروکمان ایران  باشد. 

قیمت یورو در 27 شهریور 1401که فدراسیون تیروکمان با هونگ قرارداد بست 31/500 تومان بوده اما امروز این رقم به 50 هزار تومان رسیده است. همین امر باعث شده است تا فدراسیون در پرداخت های دستمزد مربی کره‌ای با مشکل مواجه باشد. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم فدراسیون تیروکمان با هونگ به توافق خواهد رسید یا خیر. اگر این اتفاق نیفتد تیم ملی باز هم با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول