اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: انتفاضه فلسطین تا نابودی رژیم اسرائیل ادامه دارد

رئیس بخش اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه دشمن باید بداند خون مردم فلسطین، گرانبهاترین چیز برای این جنبش است، گفت حملات آنان تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

جهاد اسلامی: انتفاضه فلسطین تا نابودی رژیم اسرائیل ادامه دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، انور ابوطه رئیس بخش اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه تأکید کرد که ادامه تجاوزات صهیونیستها به ملت و مجاهدان فلسطینی در کرانه باختری، یک جنگ واقعی است.

خبرگزاری سما به نقل از ابوطه گزارش داد، دشمن باید بداند که خون مردم فلسطین، گرانبهاترین چیز برای جهاد اسلامی است و «گلوله‌های ما تا نابودی رژیم موقت صهیونیستی، به سمت اسرائیل و سربازانش نشانه خواهد رفت».

وی تشکیلات خودگردان فلسطین را مسئول یورش صهیونیسها به شهرها و روستاهای کرانه باختری دانست و تأکید کرد که این نهاد، در برابر تمامی تجاوزات صهیونیستها، صرفا نظاره‌گر است و همین مسئله باعث شده که مشروعیت خود را نزد ملت فلسطین از دست بدهد.

این مقام جهاد اسلامی با بیان اینکه انتفاضه ملت فلسطین، در اشکال مختلف ادامه خواهد داشت و هیچ توافق امنیتی هم در آن خللی ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: آمریکا و اتحادیه اروپا نیز بدانند که تصمیم مقابله با اسرائیل همچنان ادامه دارد. ملت ما هم به خوبی می‌داند که تمامی اقدامات امنیتی و مواضع سیاسی کشورهای حامی اسرائیل، برای حمایت از آن در برابر حملات مجاهدان است.

ابوطه با بیان اینکه این حملات، ارکان این رژیم موقت و همپیمانانش را متزلزل خواهد کرد، درباره توافق ریاض-تهران نیز گفت: از هر گونه همگرایی و توافق که باعث تقویت اتحاد امت اسلامی و افزایش قدرت آن در برابر دشمنان شود، استقبال می‌کنیم؛ به ویژه در برابر دشمن صهیونیستی.

وی با بیان اینکه مجاهدان کرانه باختری با عزم و قدرت، قاتلان صهیونیست را در هر جایی تعقیب خواهند کرد، خاطر نشان کرد: «جنگ امت اسلامی علیه دشمن اصلی آن یعنی رژیم موقت اسرائیل است و برای رهایی از دنباله‌رویی [از غرب] نیازمند تلاش همه امت است».

پیش از این نیز،  خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی  گفت: جنبش جهاد اسلامی در مناطق کرانه باختری که آماده مبارزه هستند، گردان تشکیل می‌دهد؛ زیرا توطئه علیه مسئله فلسطین، گسترش یافته است و [ایتامار] بن گویر موشهای خود (شهرک‌نشینان اسرائیلی) را در حواره [نابلس] رها کرده بود.

اشاره این مقام جهاد اسلامی به حملات وحشیانه صهیونیستها به منطقه حواره در جنوب نابلس است که چند منزل فلسطینی را به آتش کشیدند. این اقدامات، در واکنش به عملیات استشهادی بود که روز گذشته در حواره، به هلاکت دو صهیونیست منجر شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند که با زدن ضربه، باید ضربه بخورد، ادامه داد: مقاومت می‌تواند بدون هیچ مانعی این نقش را ایفا کند. غزه هم، یکی از میادین مقابله با اسرائیل است. ما هم اکنون در مبارزه، به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

البطش با اشاره به اینکه ما تنها نیستیم و می‌تواند عرصه نبرد و رویارویی گسترش پیدا کند، خاطر نشان کرد: در داخل محور مقاومت و پیمان قدس، هماهنگی دائمی وجود دارد. ما پس از جنگ وحدت میادین، در حال پیشرفت هستیم.

پایان پیام/./ ت 1897

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول