اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مسیر اشتغال دانش‌آموختگان حرکت می‌کند

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای جزو تأثیرگذارترین مجموعه‌ها در اشتغال دانش‌آموختگان محسوب می‌شود.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مسیر اشتغال دانش‌آموختگان حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا عزالدین، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان پیش از ظهر امروز در آیین معارفه خود بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای تنها دانشگاه دولتی در استان سمنان است که به موضوع مهارت می‌پردازد و باید به مسائل و مشکلات آن توجه شود.

وی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاهی اقتصادی دانست و عنوان کرد: اهداف اقتصادی این دانشگاه در کنار اهداف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بسیار برجسته‌تر است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان دانشگاه‌ها را مکانی برای پرورش‌دهنده اندیشمندان دانست و افزود: هر چه این محیط فرهنگی شاداب‌تر و زیباتر باشد، اثربخشی و بهره‌وری آن بیشتر است.

عزالدین تربیت نیروی‌های متخصص کاردان، کارآفرین، خلاق و مسؤولیت‌پذیر را از مهم‌ترین اهداف این دانشگاه دانست.

وی، مأموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور را تربیت تکنسین‌های کارآمد، خلاق، ماهر و اشتغال آفرین دانست.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان دانشگاه نسل سوم، کارآفرین و مهارت‌محور مطرح است و حلقه ارتباط بین صنعت و دانشگاه محسوب می‌شود.

فرصت‌ها خیلی سریع می‌گذرد

شیرین محمدی‌پناه، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود نیز در این مراسم بیان کرد: انسان وقتی مسؤولیتی را می‌پذیرد، باید برنامه و هدف داشته باشد و برای رفع مشکلات تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش مسؤولیت کار سختی است، اظهار کرد: ما مسؤولان باید بدانیم دیگران حقی بر گردن ما دارند و باید خودمان را مکلف کنیم تا پاسخگو باشیم و برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاصل خون شهیدان دانست و گفت: این مسؤولیت‌ها نزد ما به امانت گذاشته شده است.

محمدی‌پناه تصریح کرد: هر مسؤولی باید برای حفاظت از انقلاب و نظام، نقش و جایگاه خودش را بشناسد.

این عضو هیأت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با تأکید بر اینکه عمر ما کوتاه است و فرصت‌ها خیلی سریع می‌گذرد، عنوان کرد: باید هوشیارانه و با مدیریت جهادی، مسؤولیت را به اتمام برسانیم.

محمدی‌پناه اظهار کرد: کسانی در عرصه خدمتگزاری موفق‌تر هستند که متعهدانه کار کنند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در سال‌های اخیر، از زحمات رضا نقدی، رئیس سابق دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با عنوان مدیری مسؤولیت‌پذیر، هوشیار و مدبر قدردانی کرد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول