اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

2 خبر از جشنواره فیلم اشراق/ از تماشای رایگان آثار تا نشست‌های تخصصی

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق با اشاره به اکران 132 اثر از مجموع 805 اثر ارسالی به این جشنواره، از همه هنرمندان و فیلمسازان برای تماشای این آثار دعوت کرد.

2 خبر از جشنواره فیلم اشراق/ از تماشای رایگان آثار تا نشست‌های تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود معینی پور با اشاره به آغاز اکران های این دوره از جشنواره تصریح کرد: این اکران ها هر روز در سه سانس در سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و سالن مرکز همایش های غدیر انجام می شود.

وی افزود: 132 اثر از مجموع 805 اثر ارسالی به جشنواره به بخش مسابقه راه پیدا کرده است که در روزهای برگزاری جشنواره اکران می شود و داوری و انتخاب آثار برگزیده از میان این 132 اثر انجام خواهد شد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در هر بخشی از چهار بخش اصلی جشنواره حداقل دو اثر انتخاب می شود و بخش «صد سالگی حوزه علمیه» بخش ویژه ما می باشد و جایزه ویژه سینمای عدالت، و جایزه ویژه سینمای تعلیم و تربیت را در این دوره از جشنواره داریم.

وی با دعوت از همه هنرمندان و فیلم سازان برای حضور در اکران ها و تماشای فیلم ها خاطرنشان کرد: حضور در اکران ها و اختتامیه برای عموم آزاد و رایگان است و می تواند موجب دلگرمی برای همه دست اندرکاران این جشنواره و همچنین فیلم سازان باشد.

*نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم دینی اشراق

نشست اول: عدالت در سینمای ایران با حضور استاد احمد اولیایی - ساعت 15

نشست دوم: تربیت در رسانه با حضور استاد شریعتمداری - ساعت 17:15

زمان: یکشنبه 21 اسفند ماه مکان: قم، خیابان شهداء (صفائیه)، نبش کوچه 17، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی،سالن علامه طباطبایی «ره».

پایان پیام/ ت 1877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول