اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تجلیل از خادمین اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک/توفیق است که برای شهدا خدمت می کنیم

مسؤول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب ظهور شخصیتی مانند شهید سلیمانی است، گفت: این برای ما توفیق است که برای شهدا خدمت می کنیم.

تجلیل از خادمین اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک/توفیق است که برای شهدا خدمت می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، طی آئینی از خادمین اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک که پایان بازه خادمی آنها در راهیان نور جاری فرارسیده، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

روح الله صادقی مسؤول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در این آیین اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب ظهور شخصیتی مانند شهید سلیمانی است.

وی افزود: کسی که دغدغه شهدا و ولایت داشته باشد و زندگی اش بر اساس معنویت و تقوا باشد از مردم گره گشایی کند، به نوعی شهید محسوب می شود.

مسؤول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک خاطرنشان کرد: از جوان و نوجوان، میانسال و حتی پیشکسوتان نیز به عشق آن دوران نورانی در این مناطق عملیاتی خدمت‌رسانی می‌کنند.

صادقی با بیان اینکه توفیق است که برای شهدا خدمت کنیم، بیان کرد: در این مناطق چه اتفاقاتی افتاده است که خاکش برکت است و بوی تربت می‌دهد، به قول شهید علمدار شلمچه بوی چادر حضورت زهرا (س) می دهد، اگر کل خوزستان را کربلا درنظر گیریم فکه و شلمچه خیمه گاه کربلا هستند چه کربلاهایی که در این سرزمین رقم خورد.

وی گفت: خداوند به ما توفیق دهد که سیره عملی شهدا را در خود نهادینه کنیم  و قطعا شهدا شفیع همه ما هستند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول