اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آمل مرکز جراحی دولتی قلب باز و آنژیوگرافی در غرب مازندران شد

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) آمل مرکز جراحی قلب باز و آنژیوگرافی در غرب مازندران شد.

آمل مرکز جراحی دولتی قلب باز و آنژیوگرافی در غرب مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی‌پور عصر امروز در آئین افتتاح فاز یک دانشکده‌ها و پردیس پزشکی این شهرستان اظهار کرد: با سپری کردن مراحل طولانی اخذ مجوز ایجاد دانشکده علوم پزشکی، دانشجویان رشته پزشکی در آمل مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: دانشکده پرستاری و مامایی، پردیس پزشکی و دانشکده پیراپزشکی در این مجموعه قرار دارند و باید بیشتر از گذشته به فکر گسترش و توسعه فضای علوم پزشکی بود.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه برای نخستین بار بعد از ۴۳ سال عمل جراحی قلب باز و آنژیوگرافی قلب به صورت دولتی در بیمارستان امام خمینی شهرستان آمل مشغول به فعالیت است، بیان کرد: استفاده از دستگاه رادیوتراپی و دستگاه شتاب دهنده از دیگر برکات نظام در شهرستان آمل است هرچند معتقدم باید در حوزه بهداشت و درمان توجه ویژه به شهرستان آمل شود.

وی با بیان اینکه جلسات زیادی برای تأمین بودجه بهداشت و درمان در آمل برگزار شده است، یادآور شد: هفته گذشته افتتاح تنها دانشگاه تخصصی دامپزشکی شمال کشور با حضور وزیر علوم و تحقیقات در دانشگاه فناوری‌های نوین آمل رقم خورده است همچنین بزرگترین پل روگذر هزار سنگر به در مدت ۱۶ ماه با توجه به شرایط سخت اقتصادی به بهره برداری رسید که بزرگترین پروژه پل در سطح مازندران است.

وی با اعلام اینکه در شرایط سخت اقتصادی شبکه اصلی گازرسانی به امامزاده هاشم و منطقه پل مون متصل شده و مردم منطقه پلور با گذشته دو سال از نعمت گاز برخوردار هستند، ادامه داد: استادیوم شهید چمران به عنوان بزرگترین استادیوم ورزشی آمل به مدت ۲۰ سال به حال خود رها بود که هم اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی برای استفاده ورزشکاران به بهره برداری رسید.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به اینکه هم اکنون ابربحران ترین محاصره اقتصادی قرن در دنیا برای ایران از سوی استکبارگران طراحی شده است که آنها در حال آزمایش بر روی کشورمان ایران هستند، گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام امت مردم کشورمان مستحکم و مقاوم هستند و مقابل تحریم‌ها با صبر همه تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند.

حاجی‌پور گفت: دانشمندان جوان و مدیران لایق و توانمندی در آمل مشغول به فعالیت هستند که لازم است دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان هرچه زودتر توسعه و پیشرفت پیدا کند.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول