اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توافق با عربستان به نفع کشور و منطقه است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به توافقات ایران و عربستان گفت: با کمک کشورهای دیگر مذاکرات طولانی مدتی با عربستان انجام شد که به نتیجه رسید و امیدواریم این توافق به نفع کشور و منطقه باشد.

توافق با عربستان به نفع کشور و منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز نشست فرمانداران شهرستان‌های استان مرکزی با استاندار با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و فرمانداران و برخی مسوولین برگزار شد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در این نشست اظهار کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار بستند تا جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند و کشور را به انزوا بکشانند؛ آنها توطئه‌های زیادی علیه ملت انجام دادند اما همواره این توطئه ها خنثی شده است.

وی با بیان اینکه همه ما مسوولیم در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم، افزود: دشمنان با فرافکنی، شایعه پراکنی و امپراتوری دروغ رسانه ای در حوادث اخیر بزرگ نمایی کردند؛ البته برخی عناصر خودفروخته داخلی نیز آب در آسیاب دشمن ریختند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به توافقات ایران و عربستان بیان کرد: با کمک کشورهای دیگر مذاکرات طولانی مدتی با عربستان انجام شد که به نتیجه رسید و امیدواریم این توافق به نفع کشور و منطقه باشد؛ کاهش نفوذ و امریکا در منطقه یکی از مزیت های این توافق است که امیدواریم به ثمر بنشیند.

دری نجف آبادی گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد برجام سامان بگیرد و به دنبال این است که مانع آن شود چرا که می خواهند که سیاست منطقه به نفع آنان هدایت شود.

فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی نیز گفت: استفاده از چراغ‌گردان در نقاط پرتردد یکی از اقداماتی است که پیش از این برای کاهش آمار تصادفات و حوادث رانندگی انجام می شد که نتیجه بخش نیز بود و باید از این تجربه در استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه تردد خودروهای شوتی در مسیرهای ارتباطی استان خطرآفرین است افزود: باید با کمک نیروهای پلیس، بر تردد در جاده ها در ایام نوروز که قطعا افزایش می باید نظارت ویژه داشت.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: برخی از شهرهای استان شهر گردشگرپذیر و توریستی است که قطعا در ایام نوروز جمعیت این شهرها افزایش می یابد، باید برای رفاه حال مسافران و تامین نیازهای آنها امکانات ویژه ای فراهم کرد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: باید در تعطیلات نوروز بر مجتمع‌های بین‌راهی نیز نظارت‌های لازم صورت بگیرد؛ استفاده از ظرفیت‌های بسیج مانند گشت رضویون در شهر و روستاها نیز یکی از کارهای خوبی است که می‌تواند مثمرثمر باشد.

استاندار مرکزی مقابله با گران‌فروشی، نظارت بر فضای مجازی، آمادگی مراکز درمانی و کلینیک‌ها، تأمین داروهای مورد نیاز و... را از اقداماتی برشمرد که نیاز است فرمانداران پگیری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول