اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بدحالی دانش‌آموزان در باغملک/ مدیرکل آموزش و پرورش: مدارس باز است؛ والدین از فرستادن بچه‌ها به مدرسه امتناع کردند

علی‌رغم اطلاعیه آموزش و پرورش خوزستان مبنی بر بازگشت فعالیت عادی در مدارس از امروز اما در بیشتر مدارس خانواده‌ها از فرستادن فرزندانشان به کلاس درس امتناع کردند.

بدحالی دانش‌آموزان در باغملک/ مدیرکل آموزش و پرورش: مدارس باز است؛ والدین از فرستادن بچه‌ها به مدرسه امتناع کردند

حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس از بدحالی دانش‌آموزان در شهرستان باغملک خبر داد و اظهار کرد: امروز یک مورد دیگر از بدحالی دانش‌آموزان در باغملک گزارش شده است.

وی ادامه داد: تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستانی در باغملک بدحال شدند که خوشبختانه پس از مراجعه به بیمارستان، کنترل علائم و دریافت درمان‌های حمایتی در حال ترخیص از بیمارستان هستند.

مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان در حالی از روز شنبه ۱۳ اسفندماه به خوزستان رسید که بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تاکنون یک هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در خوزستان دچار مسمومیت شده‌اند که البته باید آمار روزهای اخیر نیز به این تعداد افزوده شود.

علت بد حالی در حال بررسی است

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در خصوص مسمومیت سریالی دانش‌آموزان خوزستان اظهار کرد: در تمام استان‌هایی که این اتفاق رخ داده هیچ موردی که منجر به بیماری سخت برای فردی شده باشد، وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه علت مسمومیت‌های دانش‌آموزان در حال بررسی است، تصریح کرد: اکثر بیمارانی که به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند ترخیص شده‌اند و برخی در بیمارستان‌ها تحت مراقبت هستند.

استاندار خوزستان این را هم گفت که ما نیز مانند دیگر استان‌ها، آموزش، توجیه و پیشگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است.

آموزش و پرورش: مدارس دایر است

آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرده است که از امروز کلاس‌های درس در سراسر استان دایر است و تعطیلی مدارس خوزستان به دلیل مسمومیت صحت ندارد.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس به دلیل مسمومیت، اظهار کرد: چنین خبری صحت ندارد و تاکنون تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.

وی افزود: از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال بررسی علت مسمومیت دانش‌آموزان هستیم، خداروشکر وضعیت هیچ کدام از آن‌ها وخیم گزارش نشده است.

علی‌رغم اطلاعیه آموزش و پرورش مبنی بر بازگشت فعالیت عادی در مدارس، اما امروز نیز خانواده‌ها از فرستادن فرزندانشان به مدارس امتناع کردند و حیاط و کلاس‌های درس در بیشتر مدارس خالی از دانش‌آموز بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول