اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بذرپاش برای افتتاح 89 پروژه راه و شهرسازی وارد هرمزگان شد

مهرداد بذرپاش برای افتتاح 89 پروژه راه و شهرسازی صبح امروز از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد هرمزگان شد.

بذرپاش برای افتتاح 89 پروژه راه و شهرسازی وارد هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد استان هرمزگان شد.

وی قرار است در جریان این سفر ضمن بازدید از پروژه های مختلف حوزه راه و شهرسازی، در مراسم آغاز سفرهای دریایی نوروزی در بنادر هرمزگان نیز حضور یابد.

 

بهره برداری از 89 پروژه راه و شهرسازی از جمله 22 پروژه مسکن با 900 واحد مسکونی، 25 کیلومتر بزرگراه نوار ساحلی، 10 پروژه حوزه بنادر و دریانوردی، 13 پروژه راه روستایی به طول 42 کیلومتر، یک پروژه فرهنگی و سه سالن ورزشی ادارات و نیز یک سامانه کمک ناوبری از دیگر برنامه های سفر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به هرمزگان است.

از جمله طرح هایی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود، 500 متر دیگر از پروژه اجرای فاز 3 توسعه بندر شهید رجایی است.

همچنین رمپ فلزی 350 تنی چند منظوره بندر خمیر نیز امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار می گیرد که یکی از افتخارات داخلی در زمینه ساخت چنین سازه هایی در کمتر از 40 روز است که توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته و به آب اندازی شده است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول