اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ثبت نام ۱۶۴۴ واحد صنفی استان مرکزی در طرح کالابرگ الکترونیکی

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه یک هزار و ۶۴۴ واحد صنفی در استان برای اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک ثبت نام کردند گفت: ۳۷۱ واحد به بارکدخوان تجهیز شدند، ۲۰۴ واحد نظارت شده و ۱۶۴ واحد نیز آماده اجرای طرح هستند.

ثبت نام ۱۶۴۴ واحد صنفی استان مرکزی در طرح کالابرگ الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا گودرزی امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار کرد: دولت به منظور تقویت سلامت غذایی خانوار طرح کالابرگ الکترونیکی را کلید زد تا برای خانواده‌ها امکانی را فراهم کند که بتوان کالاهای اساسی را به قیمت ثابت و به اعتبار یارانه یک ماه زودتر خریداری کنند.

وی با بیان اینکه با اعلام وزارت رفاه این طرح ابتدا در استان‌‌های هرمزگان، قزوین، گیلان و مرکزی مشمول اجرای آزمایشی شد افزود: اجرای این طرح با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز آن در استان‌ها در سراسر کشور نیز آغاز شد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: اعتبار حساب تمامی خانوارهای یارانه‌بگیر در این طرح شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند از این اعتبار برای خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، استفاده کنند.

گودرزی ادامه داد: اگر سرپرست‌های خانوار از این اعتبار استفاده کنند، مابه‌التفاوت آن از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی به حسابشان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۶۴۴ واحد صنفی در استان مرکزی برای اجرای طرح ثبت نام کردند خاطرنشان کرد: ۳۷۱ واحد به بارکدخوان تجهیز شدند، ۲۰۴ واحد نظارت شده و ۱۶۴ واحد نیز آماده اجرای طرح هستند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه این طرح به هیچ عنوان جایگزین یارانه نقدی نمی‌شود اضافه کرد: در استان مرکزی ۴۷۰ هزار خانوار یارانه‌بگیر وجود دارد که می‌توانند برای مشاهده‌ میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک با تلفن همراه سرپرست خانوار کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول