اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

دروغ گویی برخی والدین آمریکایی در مورد ابتلای کودکانشان به کرونا

بر اساس مطالعه‌ای که روز دوشنبه در مجله انجمن پزشکی آمریکا منتشر شد، برخی از والدین آمریکایی در مورد ابتلای فرزندانشان به کرونا صادق نبوده اند.

دروغ گویی برخی والدین آمریکایی در مورد ابتلای کودکانشان به کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، برخی والدین آمریکایی در مورد اقدامات انجام شده در ایام قرنطینه و دستورالعمل‌های آزمایشی مورد استفاده فرزندانشان صادق نبودند و همین مساله به طور بالقوه در انتشار گسترده تر ویروس مذکور نقش داشته است.

این مطالعه که توسط محققان در ایالات متحده و انگلیس انجام شد، با هدف بررسی «شیوع ناشی از ارائه اطلاعات نادرست و عدم پایبندی به [اقدامات بهداشت عمومی] مرتبط با کرونا توسط والدین در مورد فرزندانشان، دلایل و ارتباط آن با ویژگی‌های فردی اشخاص انجام شد.»

بیش از 1700 بزرگسال آمریکایی در طول دسامبر 2021 در جریان این مطالعه نمونه‌برداری شدند، ، از جمله 580 والدینی که فرزندان آنها کمتر از 18 سال داشتند و در طول همه‌گیری با آنها زندگی می‌کردند. هفتاد درصد از پاسخ دهندگان زن بودند و همه شرکت کنندگان به صورت آنلاین انتخاب شدند.

یک چهارم از والدین «تعریف نادرست و عدم رعایت توصیه‌های کووید» را در حداقل 1 مورد از 7 رفتار مرتبط با کووید گزارش کردند که مربوط به قرار گرفتن در معرض ویروس، قرنطینه، واکسیناسیون و آزمایش بود.

در میان دلایل زیادی که والدین به عنوان محبوب‌ترین دلایل عدم رعایت قوانین کرونایی مطرح کردند می توان به این موارد اشاره کرد: «من می‌خواستم از آزادی خود استفاده کنم تا با فرزندم کاری را که می‌خواهم انجام دهم»،«فرزندم خیلی بیمار نبود» و «من می‌خواستم زندگی فرزندم عادی شود».

برخی دیگر نمی‌خواستند فرزندشان مدرسه را از دست بدهند، یا نمی‌توانستند کار خود را از دست بدهند تا در خانه بمانند و از فرزند خود مراقبت کنند، در حالی که دیگران ابراز نگرانی کردند که ممکن است خودشان یا فرزندشان قضاوت دیگران را تجربه کنند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول