اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروز در بافت تاریخی یزد

رئیس پلیس راهور استان یزد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در عرصه بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد در ایام نوروز خبر داد و گفت:‌ محدودیت‌های ترافیکی ویژه نوروز در بافت یزد از 25 اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروز در بافت تاریخی یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان،‌ سرهنگ مهدی زارع با بیان این‌که محدودیت‌های ترافیکی ایام عید نوروز از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز در شهر یزد اعمال می‌شود، اظهار کرد: خیابان سلمان از پشت تکیه تاریخی امیرچقماق تا تقاطع شهدا به طور کامل مسدود و از تردد خودروها برای رفاه حال مسافران جلوگیری می‌شود.

وی افزود: در خیابان قیام نیز در صورت ضرورت در طول ایام عید نوروز از تقاطع بعثت به سمت میدان شهدا اعمال محدودیت و یک طرفه شدن در دستور کار خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: در راستای روان سازی ترافیک و ایجاد آرامش و امنیت ترافیک در سطح معابر، طرح پاکسازی معابر از تخلفات ساکن شامل توقف دوبله، ایستادن زیرتابلوها و ایستگاه‌های اتوبوس در قالب طرح محدودیتهای ترافیکی نوروز اعمال خواهد شد و علاوه بر اعمال قانون، خودرو متخلف توسط یدک‌کش پلیس راهور به پارکینگ منتقل و در ایام تعطیلات در توقیف پلیس خواهد بود.

سرهنگ زارع در خصوص نظارت هوشمند پلیس بر ترافیک نوروزی نیز تصریح کرد: نظارت بر تخلف‌ها و ترافیک معابر یزد از طریق سامانه‌های هوشمند کنترل تخلفات و ترافیک در این ایام تشدید می‌شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به رفع نقص و راه‌اندازی مجدد سامانه‌های کنترل سرعت شهرستان یزد، تخلفات رانندگان در این زمینه مورد رصد و پایش قرار گرفته و علاوه بر اعمال قانون نسبت به رانندگان متخلف، خودرو این دسته از رانندگان که مرتکب تخلفات حادثه ساز و پر خطر شوند به مدت یک تا سه ماه در توقیف پلیس خواهد بود.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول