اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رفع مشکل اسناد منازل آب‌پخش با جدیت دنبال می‌شود

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: رفع مشکل اسناد منازل مسکونی در آب‌پخش با جدیت دنبال می‌شود.

رفع مشکل اسناد منازل آب‌پخش با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، مهدی مهرانگیز عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری دادگاه عمومی و شورای حل اختلاف بخش آب پخش اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های قضائی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: تلاش شده تا با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، شرایط خوبی برای ارائه خدمات مناسب به مردم فراهم شود و در این راستا شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های خوبی در سطح استان هستیم.

وی دسترسی بهتر مردم به خدمات را بسیار مهم دانست و افزود: باید تلاش کنیم که پرونده‌ها در سریع‌ترین زمان بررسی شود.

مهرانگیز گفت: محیط فیزیکی مناسب مراجع قضائی از جمله دارا بودن ساختمان مناسب جهت مراجعه و دسترسی بهتر حق مردم و ارباب رجوع است و باید رعایت شود.

وی با اشاره به مشکل مردم آب‌پخش در زمینه اسناد زمین‌ها و منازل مسکونی بیان کرد: با تلاش و پیگیری مستمر و مجدانه نماینده دشتستان در مجلس و همکاری دیگر مسئولان استانی و شهرستانی شاهد اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تاکید کرد: مشکلات در این زمینه تا حدودی رفع شده و تلاش داریم که هر چه سریع‌تر این موضوع حل شود و شاهد دریافت اسناد اراضی مسکونی مردم آب‌پخش باشیم.

وی با اشاره به درخواست‌های مردم آب‌پخش برای استقرار نمایندگی ثبت اسناد و املاک در این شهر افزود: مکاتبات لازم را در این زمینه انجام خواهیم داشت و امیدواریم شاهد تحقق این مطالبه باشیم.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول