اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

از همکاری مدیریت شهری با اصناف برای انجام امور شهر و شهروندان استقبال می کنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت:ازهمکاری با اصناف و شهرداری برای انجام امورشهر و شهروندان عزیزمان استقبال می کنیم.

از همکاری مدیریت شهری با اصناف برای انجام امور شهر و شهروندان استقبال می کنیم

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر نقش تاثیرگذار اصناف در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان گفت: بسیاری از امور شهر و شهردار با اصناف تنیده است، لذا ارایه خدمات از سوی شهرداری به اصناف موجب ارتقاء و بهبودکیفیت زندگی شهر و شهروندان می شود.

وی افزود: تمامی شهروندان از صبح به گونه ایی با شهرداری سروکار دارند و این ارتباط با اصناف بیشتر است؛ بنابراین در کنار هم و همکاری با هم قطعا به بهبود کیفیت امور می افزاید.

چمران تصریح کرد: بدون شک شهرداری به تنهایی نمی تواند شهر را بچرخاند و اصناف که در بطن مردم، با خود مردم و خود مردم هستند می توانند در مدیریت شهری نقش بسزایی داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: بر این اساس ارایه خدمات بهتر و بیشتر به اصناف از سوی شهرداری می تواند به کیفیت زندگی و افزایش استانداردهای تعریف شده در این حوزه کمک بسیار کند.

چمران در پایان با تاکید بر اینکه ما همیشه در کنار اصناف بوده و هستیم گفت: از همکاری با اصناف و شهرداری برای انجام امور شهر و شهروندان عزیزمان استقبال می کنیم.

گفتنی است نشست مشترک اتاق اصناف تهران و شهرداری تهران با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، غلامعلی حداد عادل ، برخی از اعضای شورای شهر، علی توسطی رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران، شهرداران مناطق ۱۱- ۱۲- ۱۵- ۱۶- -۱۸- ۱۹ تهران و روسای اتحادیه های صنفی تهران عصر روز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در محل سالن اجلاس این اتاق برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول