اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۶۳ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس استان مرکزی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف بیش از ۶۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و توقیف ۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین حمل کالای قاچاق در عملیات‌های یک هفته گذشته پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

کشف ۶۳ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پلیس، محمد عقیل سلگی بیان کرد: در شرایط کنونی، بی‌تردید کشور ما نیازمند فعالیت‌های اقتصادی سالم، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری مطمئن است که تحقق این مهم نیازمند شرایط و فضایی است که در آن سرمایه گذاری، تولید و تجارت در سطوح مختلف از صحت و سلامت برخوردار بوده و احساس امنیت و آرامش بر آن حاکم باشد.

وی یادآور شد: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق که رانندگی مخاطره آمیزی در محورهای مواصلاتی دارند، پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با انجام عملیات‌هایی هدفمند در یک هفته گذشته، موفق به توقیف ۹ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی این استان شده است.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور یک دستگاه تلویزیون، ۱۰ دستگاه لوازم خانگی، ۱۵۷۳ عدد داروی سرم، ۱۲ هزار و ۱۵۶ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی، ۲۰ هزار و ۷۵۰ عدد انواع مواد محترقه، ۲۴ هزار شاخه گل مصنوعی، ۱۳۰عدد انواع ظروف آشپزخانه، هزار قطعه لوازم یدکی خودرو، ۵۶ هزار و۶۰۰ عدد انواع لوازم التحریر، ۴۹۵ کیلوگرم خشکبار و۶۰ جفت کفش قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شده است.

سلگی  با اشاره به تعیین ارزش بیش از ۶۳ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی این استان افزود: ۱۰ متهم دستگیر شده در این عملیات‌ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول