اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان برگزاری جشنواره رسانه‌های خلیج‌فارس

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان، زمان برگزاری هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه‌های خلیج فارس را دهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ در بندرعباس اعلام کرد.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان برگزاری جشنواره رسانه‌های خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکسیر مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: این جشنواره با همکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و با مشارکت خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان و با هدف ارتقای کیفی نشریات، جهاد تبیین و معرفی خدمات انقلاب اسلامی به صورت صریح و روشن به مردم، فرهنگ سازی و توجه بیش از پیش به مسائل روز جامعه برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از اصحاب رسانه استان برای شرکت در این رویداد بیان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در قالب خبر، سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، گزارش، عکس خبری، تیتر و چند رسانه‌ای و حداکثر سه اثر در هر یک از این بخش‌ها را به پست الکترونیک jarideh.hormozgan@farhangmail.ir یا به صورت مکتوب به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره را تا ۱۵ فروردین سال آینده عنوان و بیان کرد: آثار ارسالی باید از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در یکی از رسانه‌های مکتوب، پایگاه خبری و نمایندگی‌های رسانه سراسری در استان هرمزگان منتشر شده باشد.

اکسیر یادآورشد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، فرهنگ سازی جهت اصلاح الگوی مصرف، روایت صحیح واقعیت‌ها و پیشرفت های متنوع استان هرمزگان در قالب جهاد تبیین، میهن دوستی و انسجام ملی، خلیج فارس، وحدت و همدلی، رویدادهای ماندگار استان، کالابرگ الکترونیک و امیدآفرینی از موضوعات از محورهای این جشنواره است.

وی گفت: بخش ویژه جشنواره نیز به موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت اختصاص دارد.

این مسوول ادامه داد: جایزه نفر نخست در هر بخش تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم نیز لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال و همچنین جایزه بخش ویژه را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

اکسیر بااشاره به اینکه افرادی که آثار آن‌ها با کد و یا نام مستعار منتشر می‌شود باید به تایید مدیر مسوول رسانه رسیده باشد، گفت: رسانه‌های لغو مجوز شده، بدون مجوز، بولتن‌ها و ویژه نامه‌های داخلی ادارات نیز امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول