اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تولید و اقتصاد نگاه‌ ویژه دستگاه قضا را می‌طلبد/ اصفهان در فعالیت‌های اقتصادی در کشور سرآمد است

استاندار اصفهان گفت: بخشی از حوزه تولید و اقتصاد به نگاه‌های دستگاه قضا باز می‌گردد تا امنیت خاطر و رسیدگی به حق فعالان این حوزه را تأمین کند و شنیدن این سخنان از فعالان این حوزه راهگشا خواهد بود.

تولید و اقتصاد نگاه‌ ویژه دستگاه قضا را می‌طلبد/ اصفهان در فعالیت‌های اقتصادی در کشور سرآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در جمع فعالان اقتصادی استان با تقدیر از حضور رئیس قوه قضاییه، معاونان و مدیران ارشد در استان اظهار داشت: این حضور فرصتی را برای رفع و رسیدگی به مشکلات مردم و ارتباط مناسب در حوزه دستگاه قضا و بیان مسائل و مشکلات فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از حوزه تولید و اقتصاد به نگاه‌های دستگاه قضا باز می‌گردد تا امنیت خاطر و رسیدگی به حق فعالان این حوزه را تأمین کند و شنیدن این سخنان از فعالان این حوزه راهگشا خواهد بود.

مرتضوی گفت: اصفهان در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی جزو سرامدان کشور است و این موضوع پیشینه‌ای چند صدساله دارد و به دوران دوران شیخ بهایی باز می‌گردد.

استاندار اصفهان تأکید کرد: در دوره اخیر با توجه به ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و شرایط متعادل توزیع ثروت، رشد صنعتی و اقتصادی خوبی در اصفهان رقم خورده و اصفهان بخشی قابل توجه‌ای از تولید و توزیع کشور را به خود اختصاص داده و این مورد ظرفیتی است که مراقبت‌ها و مواظبت‌ها را می‌طلبد تا به افق‌های بلند برسد.

وی گفت: برخی مسائل صنعتی و اقتصادی گره‌گشایی آن به سطوح عالی باز می‌گردد، امیدواریم فرصت فراهم شود تا این نکات را به شما منتقل کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول