اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستگاه های اجرایی از ظرفیت های موجود برای حل مسائل پیش روی جوانان استفاده کنند

فرماندار شهرستان قزوین گفت: ظرفیت هایی در حوزه جوانان وجود دارد که می توان از آن بهره برد، البته امروز در استان قزوین ظرفیت و منابع فراوانی برای حل مسائل و موضوعات جوانان داریم که تاکنون از همه آن ها استفاده نشده است.

دستگاه های اجرایی از ظرفیت های موجود برای حل مسائل پیش روی جوانان استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: امر جوان و جوانی هم در باورهای دینی ما و هم به حسب حقایق زندگی بشر جایگاه ویژه ای دارد و طبعا پرداختن به موضوع جوان و جوانی و مسائلی که جوانان با آن مواجه هستند از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی افزود: ظرفیت هایی در حوزه جوانان وجود دارد که می توان از آن بهره برد، البته امروز در استان قزوین ظرفیت و منابع فراوانی برای حل مسائل و موضوعات جوانان داریم که از همه ظرفیت استفاده نشده است.

فرماندار قزوین خاطر نشان کرد: نقش مدیران بصیر و آینده نگر در بهره گیری از ظرفیت جوانان بسیار اثر گذار است و زمانی که مدیران در این زمینه گام بر می دارند، تاثیرات این اقدام در فضای مدیریتی قابل مشاهده خواهد بود.

کاظمی یادآور شد: زمانی که به تصمیمات و برنامه ریزی های سطح استان صورت گرفته نگاه می کنم ظرفیت معرفتی جوانان ما در سطح قزوین تحسین برانگیز است و این را به روایت آمار نیز می توان متوجه شد. همچنین تعداد جوانان نخبه و فرهیخته علمی به نسبت جمعیت استان قابل توجه می باشد که نشانگر سطح علمی بالای این بخش مهم است.

وی اضافه کرد: اگرچه راه طی نشده در زمینه استفاده از ظرفیت جوانان فراوان است اما همین اتفاقات ایام اخیر در استفاده از ظرفیت جوانان نوید بخش بوده و زمانی که با گذشته مقایسه می کنیم امید بخش است.

فرماندار قزوین مطرح کرد: با وجود ظرفیت های ارزشمند در رشته ها و رسته های مختلف، به کارگیری و به فعل درآوردن آن ها دشوار است اما لازم است با برنامه ریزی صحیح اجرایی شود.

کاظمی تصریح کرد: ایده ها و نگاه های کلان در حوزه استفاده از ظرفیت جوانان وجود دارد اما زمانی که می خواهیم به یک پروژه اجرایی تبدیل کنیم با مشکل روبرو هستیم بنابراین باید دید چطور می شود از جوانان نخبه در حوزه طرح ریزی ها و تدابیر اقتصادی استفاده کرد. قطعا اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت آن ها، پویایی نظام مدیریتی را تقویت کرده و امید و انگیزه جوانان را افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: در مسائل هنری گله مندی هایی وجود دارد، در حوزه ورزش و در حوزه ازدواج دغدغه بسیار بالاست و در حوزه اشتغال نیز مشکلاتی مطرح است که باید با ورود دستگاه های مربوطه نسبت به حل و رفع آن ها اقدام کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول