اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پلیس به عنوان خادم مردم و سرباز این نظام در خدمت جامعه است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه پلیس خدمتگزار همواره در تأمین امنیت پایدار در تلاش است گفت: پلیس به عنوان خادم مردم و سرباز این نظام در خدمت جامعه است.

پلیس به عنوان خادم مردم و سرباز این نظام در خدمت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار هادی رفیعی کیا امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان بیان داشت: یکی از اقدامات مهم و ارزنده پلیس در ارائه خدمات شایسته به مردم بر مبنای تدابیر سازمانی، حضور مسئولان انتظامی در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان برای رفع مشکلات انتظامی، ترافیکی و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهاد‌های آن‌هاست.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از ملاقات حضوری مسئولان انتظامی با شهروندان افزود: اغلب خواسته‌های مردم در این دیدار چهره به چهره در خصوص رفع توقیف وسایط نقلیه و همچنین تقدیر و تشکر از اقدامات مجموعه پلیس استان بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه پلیس خدمتگزار همواره در تأمین امنیت پایدار در تلاش است گفت: پلیس به عنوان خادم مردم و سرباز این نظام در خدمت جامعه است.

رفیعی کیا خاطرنشان کرد: شهروندان با حضور در این میز خدمت از عوامل راهنمایی و رانندگی و پلیس آگاهی استان مرکزی در ارائه خدمات ترافیکی و اجرای طرح‌های عملیاتی و انتظامی و دستگیری سارقان و مجرمان تقدیر کردند و به پاس احترام به خواسته‌های مردم تعدادی از همکاران تلاشگر در این مجموعه‌ها تشویق خواهند شد.

وی با اشاره به تصویر کشیدن صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی از خدمت‌گزاری پلیس به مردم توسط اصحاب رسانه تصریح کرد: مجموعه انتظامی همواره خدمتگزار مردم است و برای تحقق اهداف امنیتی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شهروندان خواست با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز عید نوروز، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سفرها، به توصیه‌های پلیس توجه کرده و در حفظ و ارتقای امنیت پایدار و مردمی و در خور و شایسته جامعه، ما را یاری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول