اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دعوت شهردار اصفهان از دغدغه‌مندان برای تقویت تولیدات فرهنگی

شهردار اصفهان گفت: بر اساس فهم‌مان از کار تبلیغاتی و فرهنگی محصولات خوبی تحت عنوان گرافیک شهری تولید شده و از همه دغدغه‌مندان دعوت می‌کنیم شهرداری را برای تولیدات بهتر کمک کنند.

دعوت شهردار اصفهان از دغدغه‌مندان برای تقویت تولیدات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ستاد سفر شهرستان از مدتی قبل تشکیل شد، اظهار کرد: در جلسات متعدد، به دستگاه‌های مختلف اعلام کردیم شهرداری در حد بضاعت در تمام حوزه‌ها خصوصاً در حوزه فرهنگی به میدان آمده و خواهد آمد و تلاش این است شهر را بر اساس مهندسی تبلیغاتی پوشش دهیم اما شاید بضاعت‌مان در حد شهر نباشد و در این راستا از ایده‌ها نیز استقبال خواهیم کرد. 

وی یادآور شد: بر اساس فهم‌مان از کار تبلیغاتی و فرهنگی محصولات خوبی تحت عنوان گرافیک شهری تولید شده و از همه دغدغه‌مندان دعوت می‌کنیم شهرداری را برای تولیدات بهتر کمک کنند.

قاسم‌زاده اظهار کرد: شهرداری از نظر پشتیبانی مالی، طراحی و اجرا همیشه در صحنه بوده اما در حد بضاعت حضور داریم و تلاش داریم فعالیت عالمانه باشد، شهر تنوع دارد و دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف نیز امکان حضور در عرصه تبلیغاتی و فرهنگی را دارند. 

قاسم‌زاده گفت: همراهی شورای شهر و شهرداری باعث شد امسال مهیاتر از دیگر سال‌ها به استقبال نوروز برویم و از مهمانان عزیز نیز انتظار داریم به شخصیت فرهنگی، مذهبی و ایثار و شهادت اصفهان احترام بگذارند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول