اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حضور4 کاراته‌کای ناشنوای کرمانشاهی در مسابقات جهانی کاراته وان ترکیه

رییس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: تیم کاراته ناشنوایان استان کرمانشاه با نام «قند بیستون» در مسابقات کاراته وان جهانی به میزبانی ترکیه شرکت خواهد کرد.

حضور4 کاراته‌کای ناشنوای کرمانشاهی در مسابقات جهانی کاراته وان ترکیه

حامد دارابی، رییس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه،  اظهار کرد: مسابقات کاراته لیگ جهانی کاراته وان، طی روزهای ۱۸ الی ۲۱ اسفندماه جاری به میزبانی شهر قونیه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به سطح آمادگی اعضای تیم کاراته ناشنوایان استان کرمانشاه، برای اولین بار در تاریخ، تیم ناشنوایان کرمانشاه عازم مسابقاتی خواهد شد که با حضور ورزشکارانی از ۱۵۰ کشور که همگی از قهرمانان رنکینگ‌دار شنوای جهان هستند، حضور پیدا خواهند کرد.

رییس هیأت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف از  این حضور تاریخی، کسب تجربه لازم در مسابقات بین‌المللی و بالابردن سطح آمادگی ورزشکاران برای مسابقات بازی‌های آسیایی کاراته ناشنوایان است.

وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن نرخ ارز و هزینه بالای حضور در این دوره از مسابقات مهم، بحمدالله پس از رایزنی‌های فراوان، رمضانی مدیرعامل «قند بیستون» و همچنین فرزند وی مدیرعامل شرکت «کاویان پخش کالا» باحمایت مالی از ورزشکاران ناشنوا و جبران بخشی از هزینه‌های اعزام، کمک بزرگی را در این راستا داشتند که جا دارد از زحمات مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مدیران عامل شرکت های «قند بیستون و کاویان پخش کالا» و همچنین برخی از خیرینی که اصرار داشتند نامی از آن‌ها برده نشود، تقدیر و تشکر شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات «ناهید امیری» در وزن منفی ۵۰ ، «دریا زنگنه» در منفی ۵۵ و «زهرا ابراهیمی» و «آرزو قادری» هم در منفی ۶۸ کیلوگرم برای تیم کرمانشاه در این دوره از مسابقات به روی تاتامی خواهند رفت.

گفتنی است،  سرمربیگری تیم کاراته ناشنوایان استان در این دوره از مسابقات بر عهده خانم «الهه کیانیان» خواهد بود و «حامد دارابی» نیز به عنوان سرپرست و رییس هیأت در این تورنمنت حضور پیدا خواهند کرد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول