اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازیگر سریال نوروز رنگی: فعلا منتظر فصل دوم این مجموعه نباشید/ فقط به اندازه خرید داروهایم درآمد داشتم

بازیگر نقش جعفر در سریال «نوروز رنگی» گفت: من و همه عوامل دوست داریم که دومین فصل این مجموعه نوستالژیک و به یادماندنی ساخته شود اما تصمیم گیری برای ساخت این سریال بر عهده من و بازیگران نیست.

بازیگر سریال نوروز رنگی: فعلا منتظر فصل دوم این مجموعه نباشید/ فقط به اندازه خرید داروهایم درآمد داشتم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «نوروز رنگی»، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علیرضا مسعودی بود که در نوروز ۱۴۰۰ پخش شد و مورد استقبال بسیاری از هم وطنان به خصوص مشهدی ها قرار گرفت. در فاصله بیست روز تا رسیدن فصل بهار و تعطیلات نوروز، بسیاری از مردم درباره ساخت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی محبوب می‌پرسند.

 حمیدرضا حافظ شجری، بازیگر نقش جعفر درباره سرنوشت تولید فصل های بعدی «نوروز رنگی» در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: من و همه عوامل دوست داریم که دومین فصل این مجموعه نوستالژیک و به یادماندنی ساخته شود اما تولید یک سریال قدیمی که دهه شصت را روایت می‌کند، آسان نیست و به فیلمنامه خاص و برای فیلمبرداری به محله های قدیمی و نوستالژیک نیاز دارد.

 وی افزود: تصمیم گیری برای ساخت این سریال بر عهده من و بازیگران نیست و باید علی مسعودی، کارگردان تصمیم بگیرد. من هم مانند بقیه عوامل و مردم برای ساخت فصل دوم «نوروز رنگی» چندباری اصرار کردیم اما علی مسعودی هنوز تصمیمی برای آن نگرفته است.

انگار بعضی هنرمندان بزرگ دوست ندارند با من کار کنند!

حافظ شجری با بیان این که بعد از سریال «نوروز رنگی» متاسفانه کار خاصی در تلویزیون نکردم، چون پیشنهاد خوبی نداشتم، گفت: انگار بعضی هنرمندان و آدم های بزرگ دوست ندارند با من کار کنند! در چندماه گذشته فقط در یک تئاتر به نام «کرفس» حضور داشتم که به کارگردانی آرمین ترابی به مدت سی شب به اجرا درآمد. به جز این تئاتر در کار دیگری شرکت نکردم و طی چندماه گذشته هیچ درآمدی نداشتم.

 وی ادامه داد: تا قبل از محدودیت های اینترنتی از تبلیغات در فضای مجازی پول اندکی به دست می آوردم اما از چهار ماه پیش همان مقدار اندک را هم از دست دادم. اکنون در هر ماه شاید برای یک مراسم یا تبلیغ فروشگاه دعوتم کنند و درآمد خاصی ندارم. کار تبلیغاتی هم درآمد زیادی ندارد و فقط به اندازه ای است که می توانم داروهایم را تامین کنم. تا سن 18سالگی تحت پوشش بیمه درمانی پدرم بودم و از دوسال گذشته همین بیمه هم قطع شد اما از یک هفته پیش به خاطر این که دانشجو شده ام دوباره تحت پوشش بیمه قرار گرفتم.

 بازیگر نقش جعفر در «نوروز رنگی» با اشاره به انجام کارهای هنری بیشتر در تهران گفت: من دائما بین تهران و مشهد در رفت و آمد هستم. برخی می‌گویند زندگی در شهری غیر از پایتخت در بیکاری من تاثیر داشته است اما تا حالا کسی تماسی نگرفته و نپرسیده که برای حضور در یک فیلم یا سریال در مشهد یا تهران هستم؟ اگر پیشنهادی داشته باشم به تهران می روم و هیچ مشکلی از این بابت ندارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول