اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز گشت‌های نظارتی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از امروز

مدیر کل دامپزشکی استان کهکیلویه و بویراحمد از آغاز طرح کنترل و نظارت دامپزشکی استان از امروز به مدت یک ماه خبر داد.

آغاز گشت‌های نظارتی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مختار رجایی فر با اشاره به فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان، افزود: گشت‌های دامپزشکی استان در قالب اکیپ‌های ویژه بهداشتی کار نظارت بر توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، نظارت شرعی بر مرکز تولید، سردخانه ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز عرضه، رستوران‌ها را انجام می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این طرح تعداد ۱۳ اکیپ سیار، ۸ اکیپ ثابت متشکل از ۶۹ نفر بازرس بهداشتی و ناظر شرعی در دو نوبت صبح و بعدازظهر حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح، تشدید و کنترل و نظارت بهداشتی از سه بخش هماهنگی، برنامه عملیاتی و نتیجه عملکرد انجام می‌شود، یادآور شد: موفقیت این طرح در گرو ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و تأمین سلامت جامعه و در نهایت انجام مطمئن مراحل است.

وی از استقرار دامپزشکان ناظر بخش دولتی در کنار مسئولان فنی بهداشتی در کشتارگاه‌های طیور استان خبر داد و گفت: به منظور اطمینان بخشی به شهروندان از بهداشتی بودن محصولات استحصالی از سه کشتارگاه صنعتی طیور شهر‌های یاسوج و گچساران این طرح برای اولین بار در استان اجرا می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف بهداشتی با ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها و یا با شماره ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی تماس برقرار کنند.

پایان پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول