اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهدای 650 سری جهیزیه به زوج‌های جوان در هرمزگان

مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان گفت: 650 سری جهیزیه به زوجهای جوان و نیازمند استان با رویکرد ازدواج آسان در مناطق کم برخوردار و محروم اهدا می گردد

اهدای 650 سری جهیزیه به زوج‌های جوان در هرمزگان

یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای کمک به سبک ازدواج آسان با هدف افزایش جمعیت و جوان ماندن ایران قوی 650 سری جهیزیه به زوج های جوان مناطق کم برخوردار و محروم اهداء می شود.

وی عنوان داشت: مراسم اهدای جهیزیه با حضور مسئولین و مقامات ارشد کشوری و استانی در روز سه شنبه مورخه شانزدهم اسفند ماه 1401 در مرکز استان برگزار می شود و دستگیری از نیازمندان، ترویج ازدواج آسان و تلاش در راستای هدایت جوانان به امر ازدواج و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی و تولید کنندگان داخلی از اهداف اجرای این طرح می باشد.

به گفته باوقار، بسیج سازندگی و گروههای جهادی  با روحیه فداکاری و از خودگذشتگی برای خدمت به مردم و معسرین و نیازمندان  با نشاط و شور انقلابی تا پای جان و عاشقانه در میدان حضور دارند و تلاش های گسترده ای را در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می دهد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی یکی از ارکان مهم امیدآفرینی در مناطق محروم است و در این جهت تلاش های گسترده ای را انجام داده است و در محرومیت زدایی و آبادانی روستاها و مناطق محروم به خوبی نقش آفرینی کرده است.

مسؤول بسیج سازندگی هرمزگان در پایان یادآور شد: 650 زوج جوان با هدایای بسیج سازندگی زندگی خود را آغاز می کنند و این جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایراقلام دیگر است که به زوجهای جوان نیازمند از قبل شناسایی شده اهدا می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول