اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شورای همکاری خلیج فارس اظهارات ضدفلسطینی وزیر صهیونیست را محکوم کرد

شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره نابودسازی یک روستای فلسطینی را محکوم کرد و خواستار مبارزه با نفرت‌پراکنی شد.

شورای همکاری خلیج فارس اظهارات ضدفلسطینی وزیر صهیونیست را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ شورای همکاری خلیج فارس، امروز (جمعه)، اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره نابودسازی روستای فلسطینی «حواره» را محکوم کرد.

بنابر گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، «جاسم محمد البدیوی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای بر لزوم مبارزه با نفرت‌پراکنی و خشونت تأکید کرد. البدیوی در ادامه خواستار تقویت ارزش‌‌هایی نظیر تسامح، همزیستی در چارچوب تلاش‌های صورت‌گرفته برای جلوگیری از تنش و بی‌ثباتی به‌وجودآمده در منطقه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی شد.

او همچنین تأکید کرد که مواضع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در قبال آرمان فلسطین به عنوان مسئله اول کشورهای عربی و مسلمان ثابت است و کشورهای این شورا از تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی حمایت می‌کنند.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در عین حال خواستار حمایت از تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای پیشبرد فرایند صلح در خاورمیانه و جلوگیری از اقدامات نامشروعی شد که راهکار دودولتی را در معرض تهدید قرار می‌دهد.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اخیرا در اظهاراتی خواستار نابودسازی روستای فلسطینی «حواره» شده بود. به‌رغم انتقادهای فراوان از او، اسموتریچ اظهارات خود را همچنان پس نگرفته و عذرخواهی نکرده است.

پیش از این، اردن، امارات عربی متحده و مصر هر یک در بیانیه‌ای جداگانه اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول