اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری ۷۵ نفر از متکدیان اتباع بیگانه با اقامت غیرمجاز در اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: ۷۵ نفر از اتباع بیگانه با اقامت غیرمجاز در کشورکه به صورت سازمان‌دهی شده اقدام به تکدی‌گری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۷۵ نفر از متکدیان اتباع بیگانه با اقامت غیرمجاز در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز صادق جعفری چگنی، با اعلام خبر دستگیری ۷۵ متکدی از اتباع بیگانه در اهواز، اظهار کرد: ۷۵ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز که به صورت سازمان‌دهی شده اقدام به تکدی‌گری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد بصورت سازماندهی شده و با هدایت افرادی فعالیت می‌کردند که پس از شناسایی توسط پلیس اطلاعات و امنیت استان و شهرداری اهواز، دستور قضایی برای دستگیری آن‌ها صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: اعضای این باند در محل اختفای خود در یکی از مناطق اهواز، دستگیر و جهت بازگشت به کشور خود، تحویل اردوگاه شدند.

جعفری چگنی ادامه داد: ۲ فرد ایرانی نیز به اتهام سازمان‌دهی این افراد در قالب گروه‌های تکدی‌گری، بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، گفت: دستگاه قضایی استان در راستای سیاست‌های قوه قضاییه، بر حفظ حقوق شهروندان نظارت دارد و اجازه نمی‌دهد فرد یا افرادی با سوءاستفاده از اعتماد عمومی و عطوفت مردم، موجب ایجاد بی‌نظمی در جامعه شوند.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول