اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۴ برابری مواد محترقه پر خطر در تهران/ خانواده‌ها مراقب نوجوانان باشند

فرمانده انتظامی پایتخت از کشف چهار برابری مواد محترقه پر خطر و دست‌ساز در تهران خبر داد.

کشف ۴ برابری مواد محترقه پر خطر در تهران/ خانواده‌ها مراقب نوجوانان باشند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال و برخورد با فروشندگان مواد محترقه اشاره و اظهار داشت: این روزها شاهد ورود برخی از مواد محترقه پرخطر و دست ساز قاچاق به داخل کشور هستیم؛ اگرچه پلیس برای جمع آوری و کشف مواد محترقه برنامه های خود را آغاز کرده است اما نگران سلامتی نوجوانان و جوانان هستیم چرا که افراد سودجو از سادگی و بی تجربگی جوانان سوء استفاده کرده و مواد پر خطر را عرضه می کنند.

سردار محمدیان به کشف برخی مواد محترقه دست ساز خطرناک اشاره و تصریح کرد: برخی مواد محترقه آنچنان خطرناک هستند که بعد از کشف برای انتقال آنها، پلیس از تجهیزات خاصی استفاده می کند؛ آن هم موادی که سازندگانش هیچ تجربه و تخصصی در آن زمینه ندارند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: خانواده‌ها باید در این روزها نظارت و کنترل بیشتری بر رفتار نوجوانان و جوانان خود داشته باشند چراکه بارها دیده شده که جوانان با اعتماد به اینکه یک مغازه مواد محترقه را به فروش می رساند از آنها خریداری کرده و در نتیجه با تهیه مواد محترقه پرخطر در ادامه موجب آسیب خود و حتی تخریب منازل می شوند.

سردار محمدیان میزان مواد محترقه کشف شده را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایشی عنوان و تصریح کرد: امسال ۴ برابر بیشتر مواد محترقه پرخطر و دست‌ساز کشف شده است.

سردار محمدیان به آغاز طرح نوروزی پلیس تهران از ابتدای اسفند ماه اشاره و بیان داشت: این طرح در اطراف بازارها و مراکز خرید از ابتدای اسفند آغاز شده و ماموران پلیس به صورت محسوس و نامحسوس حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه پلیس برای برخورد و دستگیری سارقان تمام تلاش خود را می کند از شهروندان در خواست کرد: هنگام حضور در بازارها و مراکز خرید مراقب گوشی های تلفن همراه و کیف خود باشند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان از برنامه های ویژه از ابتدای اسفند ماه بوده و به‌طور جد ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول