اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

عدم استقبال از برنامه‌های جهاد دانشگاهی ‌در کردستان

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در بحث گیاهان دارویی و بحث ناباروری بسیار خوب کار کرده اما متاسفانه در کردستان این رغبت وجود ندارد و ‌استقبال نمی‌شود.

عدم استقبال از برنامه‌های جهاد دانشگاهی ‌در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، اکبر اسدی عصر امروز در نشست واحدهای فن‌آور و دانش‌بنیان بیجار که در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید به فعالیت‌های مردم به ویژه تولیدگنندگان دیار گروس و شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی دستمریزاد گفت و لازم است به این توانمندی‌ها بیش از پیش توجه شود.

وی افزود: حمایت و پیگیری استعدادهای ناب شهرستان بیجار و و ایجاد انگیزه میان جوانان وظیفه ما مسئولان است.

رییس جهاد دانشگاهی کردستان با بیان اینکه واحدهای تولیدی دیار گروس بسیار مطلوب و در حال پیشرفت هستند بر پشتیبانی این واحدها تاکید کرد و گفت: پشتیبانی از واحدهای تولیدی موجب رشد ارزنده این ‌واحدها و استعداد جوانان خواهد شد.

این مسوول گفت: تولیدکننده موتور اقتصاد یک شهر یا یک کشور است که وقتی حمایت شود اقتصاد مجموعه روبه رشد خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان عنوان کرد: جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای بین‌بخشی است که از ظرفیت بسیار خوبی به ویژه در بخش دانش‌بنیان برخوردار است.

اسدی به تنوع آموزش‌های جهاد دانشگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش نیروی انسانی می‌توان آموزش‌های خوبی در راستای کشف استعدادها در جهاد دانشگاهی در مراکز شهرستان‌ها انجام داد.

وی اظهار کرد: تبلیغات بسیار مهم است و باید کارهای فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی در کنار توجه ویژه به این ‌امور برای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم تبلیغات خوبی داشته باشد.  

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در بحث گیاهان دارویی و بحث ناباروری بسیار خوب کار کرده اما متاسفانه در کردستان این رغبت وجود ندارد و ‌استقبال نمی‌شود.

وی ضمن‌ تقدیر از رئیس جهاد دانشگاهی بیجار در راستای پیگیری امور عنوان کرد: در سایر شهرستان‌ها چنین پیگیری‌هایی برای واحدهای دانش‌بنیان وجود ندارد.

انتهی پیام/۲۳۳۰/۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول