اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

در قالب قسط دوم انجام شد/ واریز 1000 میلیارد ریال مالیات و ارزش افزوده مس سونگون به حساب‌ آذربایجان‌شرقی

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از واریز 1000 میلیارد ریال از محل مالیات و ارزش افزوده در قالب قسط دوم مالیات مس سونگون به حساب درآمدهای استان واریز شد.

در قالب قسط دوم انجام شد/ واریز 1000 میلیارد ریال مالیات و ارزش افزوده مس سونگون به حساب‌ آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عیسی اورج زاده، مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیگیری‌های استاندار و تیم اقتصادی استان و  این اداره کل واریز قسط دوم مالیات مس سونگون به حساب درآمدهای مالیاتی آذربایجان شرقی انجام شد.

وی مبلغ واریزی از محل قسط دوم را پانصد میلیارد ریال از محل مالیات و پانصد میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده اعلام کرد و افزود: با تمرکز درآمدهای این شرکت در استان و با افزوده شدن مبلغ هزار میلیارد ریال فوق به سر جمع درآمدهای مالیاتی استان، شاهد روند سریع تر اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای در استان خواهیم بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان اظهار امیدواری کرد که با توجه به هماهنگی های به عمل آمده تا پایان سال مبالغ باقی مانده نیز به استان انتقال یابد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول