اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهرک ولیعصر در «جکدان» بشاگرد نیاز به شبکه آبرسانی دارد

ساکنین شهرک ولیعصر در دهستان جکدان بشاگرد از بی آبی در این شهرک از مسئولان شهرستان بشاگردوآبفاضلاب هرمزگان نسبت به بی اعتنایی به حل مشکل گلایه می کنند.

شهرک ولیعصر در «جکدان» بشاگرد نیاز به شبکه آبرسانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، ساکنین شهرک ولیعصر در دهستان جکدان شهرستان بشاگرد چند سالی است که با بی آبی مواجه هستند و برای حل مشکل خود به دنبال یک راه و چاره می گردند تا بتوانند برای منازل خود در این شهرک آب شرب و مصرفی فراهم کنند.

شهرک ولیعصر در دهستان جکدان حدود ۶۰ خانوار جمعیت دارد که در حال توسعه است و با مشکل بی آبی و کم آبی مواجه هستند و علیرغم پیگیری های انجام شده برای رفع مشکل، در انتظار تامین اعتبار برای اجرای شبکه آبرسانی است.

علی زارعی رییس اداره  آب وفاضلاب شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هرجا که اداره آب وفاضلاب بخواهد پروژه ای را  انجام دهد، مستلزم تامین اعتبار برای انجام کار است.

وی افزود: برخی از ساکنین این شهرک از روی خط انتقال موقت روستای دازکان  آبرسانی شده اند و آنهایی هم که آب ندارند ابتدا باید برای خود شبکه خریداری کنند.

رییس اداره آب وفاضلاب شهرستان بشاگرد عنوان کرد: در خواست ساکنین این شهرک اجرای خط انتقال جدید برای کل شهرک است که هنوز برای اجرای این کار ردیف اعتباری در نظر گرفته نشده است.

زارعی گفت: این حفاری انجام شده به دستور فرماندار شهرستان بوده است که با اصرار وی این کار انجام و مقرر شد که وی برای تامین لوله  و اعتبار مورد نیاز با استان پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در صورت تامین به موقع لوله مورد نیاز تلاش می شود تا پایان سال جاری این کار انجام شود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول