اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تحویل 40 دستگاه خودرو آتش‌نشانی روسیه به قرقیزستان

روسیه در مراسمی 40 دستگاه ماشین آتش نشانی کاماز را به قرقیزستان تحویل داد.

تحویل  40  دستگاه خودرو  آتش‌نشانی روسیه به قرقیزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، در این مراسم «عاقل بیک جباراف» نخست وزیر قرقیزستان «بوبک آجیکیف» و «الکساندر کورنکوف» وزرای شرایط اضطراری قرقیزستان و روسیه حضور داشتند.

جباراف در این مراسم اظهار داشت: سالانه 200 وضعیت اضطراری در حوزه‌های مختلف در قرقیزستان ثبت می‌شود.  آسیب مادی ناشی از عواقب چنین بحران‌هایی 4 میلیارد سوم است.

وی گفت: اطمینان دارم با دریافت این تجهیزات می‌توانیم ناوگان خودروهای آتش نشانی وزارت شرایط اضطراری را به طور کامل تجدید کرده و کار امدادگران را تا حد زیادی تسهیل کنیم.

کورنکوف نیز گفت که ویژگی‌های فنی ماشین‌های آتش‌نشانی امکان می‌دهد که  به طور موثر در شرایط  آب و هوایی سخت با آتش‌سوزی مبارزه می‌کند. آنها در شرایط کلان شهرها، در مناطق روستایی و کوهستانی ضروری هستند.

وی ادامه داد: مخزن این خودروها 6 تن آب را در خود جای می‌دهد، همچنین یک مخزن فوم با ظرفیت 360 لیتر وجود دارد. ظرفیت پمپ - 40 لیتر آب در ثانیه است. علاوه بر این، یک شیر آب، یک آسانسور هیدرولیک که آب را از گودال‌ها جمع آوری می‌کند و تجهیزات و ابزار لازم اضطراری وجود دارد.

همچنین مخزن آتش نشانی مجهز به 3 نردبان با طول‌های مختلف است که می‌تواند به طور موثری آتش سوزی در مناطق روستایی و کوهستانی را مهار کند.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول