اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خانه نشاط و تندرستی در روستاهای استان مرکزی احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از احداث خانه نشاط و تندرستی در روستاهای استان خبر داد.

خانه نشاط و تندرستی در روستاهای استان مرکزی احداث می‌شود

مسعود پیرایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از آنجا که احداث "خانه های نشاط و تندرستی روستائیان " در دستور کار وزارت ورزش است، در استان مرکزی نیز این مهم عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: صبح امروز دومین نشست وبیناری توجیهی طرح احداث خانه های نشاط و تندرستی روستایی با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت متبوع برگزار و در آن پیرامون تفاهم نامه همکاری هزینه ای و سرمایه ای و تبیین دستور العمل اجرایی احداث خانه نشاط و تندرستی روستائیان بحث و تبادل نظر شد.

پیرایش با اشاره به اینکه از استان مرکزی ناصری معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، فتحی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل و همچنین  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و کارشناس این حوزه نیز به صورت مجازی در این نشست حضور داشتند، بیان کرد: در این نشست مقرر شد نسبت به اولویت بندی و شرایط روستاهای در معرض خطر یک روستا برای احداث "خانه نشاط و تندرستی روستایی" معرفی و اقدامات لازم انجام شود.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول