اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تعیین تکلیف یک پروژه ۱۰ ساله/ تصفیه خانه فاضلاب آبیک اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد

پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک که حدود ۱۰ سال از اجرای آن می گذرد، با تلاش مسئولان شهرستان به ایستگاه آخر نزدیک و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

تعیین تکلیف یک پروژه ۱۰ ساله/ تصفیه خانه فاضلاب آبیک اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، پروژه های مختلفی در شهرستان آبیک از سال های گذشته کلید خورده و معطل مانده که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک، گره بسیاری از این پروژه ها گشوده شده که بعضا این پروژه ها به اتمام رسیده و برخی هم به خط پایان نزدیک شده اند و بعضی از پروژه ها هم در حال اجرا هستند.

یکی از پروژه های بر زمین مانده که حدود یک‌ دهه از اجرای آن در شهرستان آبیک می گذرد و بنا بود سال ۹۵ تکمیل به بهره برداری برسد، پروژه تصفیه خانه شهر آبیک است که در مقطعی هم در سال های اخیر به دلیل توقف در اجرای پروژه، به محلی برای چرای گوسفندان تبدیل شد که انتشار این موضوع در فضای مجازی به مذاق برخی مسئولان وقت شهرستان نیز خوش نیامده بود. اما در حال حاضر خبرهای خوبی از تکمیل تصفیه خانه فاضلاب رسیده که از فرماندار شهرستان آبیک آخرین وضعیت این پروژه را پیگیری کردیم.

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی تصفیه خانه

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک می گوید: طی بازدیدی که اخیرا به همراه رئیس دادگستری شهرستان آبیک و دیگر مسئولان از تصفیه خانه فاضلاب داشتیم بخش اعظمی از این پروژه اجرا و مقرر شده تا پایان امسال تحویل موقت شود و اوایل سال آینده، تحویل قطعی داده شود و به بهره برداری برسد.

وی می افزاید: با مساعدت و همکاری مسئولان قضایی شهرستان آبیک با مسئولان اجرایی شهرستان، در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی، توافق ها و تعهداتی برای تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب صورت گرفت و به نتیجه مطلوبی رسیده است.

فرماندار شهرستان آبیک بیان می کند: طی همکاری و هماهنگی با مدیر عامل شرکت برق استان قزوین، مدیر عامل شرکت آبفای استان قزوین، مدیران برق و آبفای شهرستان آبیک، پست برق تصفیه خانه تامین و نصب آن انجام شده است.

گفتنی است، به سرانجام رسیدن پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک که حدود ۱۰ سال از اجرای آن می گذرد، حاصل زحمات، همراهی و پیگیری های فرماندار شهرستان آبیک، رئیس دادگستری شهرستان آبیک و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان است که‌ با بهره برداری آن در اوایل سال آینده، برای استفاده این تصفیه خانه و سیستم فاضلاب (اگو) که از دغدغه های مهم مسئولان، مردم و خبرنگاران شهرستان آبیک بوده، تدابیر لازم اندیشیده می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول