اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارکان صحیفه سجادیه باید به مردم شناسانده شود

استاندار هرمزگان تبیین وضعیت دوران امامت حضرت زین‌العابدین علیه السلام را امری لازم دانست و گفت: ارکان صحیفه سجادیه باید به مردم شناسانده شود.

ارکان صحیفه سجادیه باید به مردم شناسانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه دوازدهمین کنگره امام سجاد (ع) در جزیره قشم اظهارداشت: صحیفه نفیس سجادیه، نظام‌نامه‌ی بسیار بزرگ عبادی و سیاسی است از این رو بایستی تمام ارکان آن به مردم شناسانده شود. 

وی افزود: وجود مقدس حضرت زین‌العابدین علیه السلام بعد از شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام در شرایط سختی کار امامت و هدایت جامعه را بر عهده گرفتند و با وجود اختناقی که در جامعه آن روز حاکم بود با فرامین بی‌نظیر خود اصلاح امور و مردم را تحقق بخشید.

استاندار هرمزگان تصریح‌کرد: پرداختن به فضای حاکم در دوران امامت امام سجاد علیه‌السلام یکی از مسائلی است که باید با جدیت در جامعه امروزی دنبال شود و درس‌های آن برای مردم بازگو شود. 

دوستی تصریح کرد: تجهیزات و ابزارهای جدید، محتوا، استفاده از زبان روز، شبکه سازی نیروی انسان و امیدآفرینی از مهمترین ملزومات جهاد تبیین در جهان امروز است که به دشمن شناسی کمک شایانی می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول