اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد از روند قیمت‌ها تا پایان سال/ بازار در حال خروج از حالت تنش است

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: خرید و فروش طلا با توجه به نوسانات هفته‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته و اگر روند کاهش نرخ ارز ادامه داشته باشد تا پایان سال شاهد افت بیشتر قیمت طلا و جواهر خواهیم بود.

پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد از روند قیمت‌ها تا پایان سال/ بازار در حال خروج از حالت تنش است

یوسف تقی‌زادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در روزهای گذشته با توجه عقب نشینی نرخ ارز، قیمت طلا و جواهر هم افت کرد و بازار طلا و سکه از آن تشنج سابق در حال خروج است.

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد با اشاره به نزدیکی روزهای پایانی سال افزود: با افزایش چشمگیر قیمت طلا و سکه در سال ها و ماه های گذشته این فلز گران‌بها دیگر یک کالای مصرفی نیست. بسیاری از مردم عادی طلای ساخته شده نمی‌خرند و همه دنبال سرمایه گذاری یا حفظ ارزش پول خود هستند.

وی افزود: اکنون که بازار در آرامش است نسبت به روزهای گذشته خریدار زیادی وجود ندارد و مردم عادی مانند تازه عروسان و... نیز برای خرید طلا دست نگه داشته اند. در روزهای گذشته بازدیدهایی از طلافروشی ها داشتیم و طبق مشاهدات مان میزان خرید طلا افت کرده است.
او تصریح کرد: اگر همین روند کاهش قیمت ارز را در پیش داشته باشیم قیمت طلا و سکه تا پایان سال کاهش پیدا می‌کند. ما و همکاران مان در صنف طلا و جواهر نیز از کاهش قیمت ها و افزایش ارزش پول ملی استقبال می‌کنیم.

ادامه ریزش قیمت انواع طلا و سکه در بازار مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قیمت طلا و سکه تحت تاثیر کاهش محسوس قیمت دلار از سه روز پیش در مسیری کاهشی قرار گرفت و این دو فلز گران بها همچنان در همان مسیر افت قرار دارند . عصر امروز هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار مشهد و سایر شهرهای کشورمان با کاهش 90 هزار تومانی نسبت به دیروز، ۲ میلیون و ۵۴۰ هزارتومان نرخ گذاری شد. طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز، سکه امامی در بازار مشهد و سایر شهرهای کشورمان ‌‌نسبت به روز قبل‌ با کاهش۲.۵ میلیون تومانی، ۲۹ میلیون و ۸۵ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۲.۱ میلیون تومانی ، به نرخ ۲۵ میلیون ۲۸۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه با کاهش ۸۸۰ هزار تومان ،۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز کاهش ۱.۳ میلیون تومانی داشت و به نرخ ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول