اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستبرد میلیاردی به اموال مالکان منازل ویلایی در زاهدان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منازل ویلایی در این شهرستان خبر داد و گفت: مجرمان بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اموال شهروندان را به سرقت برده اند.

دستبرد میلیاردی به اموال مالکان منازل ویلایی در

خدارحم فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهر زاهدان و اعلام شکایت مالکان از واقعه پیش آمده، رسیدگی موضوع با تشکیل تیم ویژه ماموران کلانتری 15 کریم آباد در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: گارآگاهان انتظامی در بررسی های گسترده میدانی و اطلاعاتی خود، 2 نفر از سارقان سابقه دار را در یکی از محلات شهر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ فروغی با اشاره به اقدامات فنی و تخصصی پلیس در این راستا گفت: 2 نفر از همدستان دیگر این باند متجاوز نیز در رد زنی های دقیق ماموران انتظامی شناسایی و در یکی از پاتوق هایشان دستگیر و به کلانتری محل منتقل شدند.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه مجرمان در بازجویی های خود به 9 فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند گفت: ارزش ریالی اموال سرقت شده برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از انتقال مجرمان دستگیر شده به پلیس آگاهی استان جهت ادامه تحقیقات و کشف سرقت های احتمالی دیگر خبر داد و گفت: شهروندان برای پیشگیری و کوتاه کردن دست اینگونه افراد سودجو، هشدار و توصیه های پلیس را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول