اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رفع گره ترافیکی شمال اصفهان با افتتاح تقاطع شهدای ورزشکار/ رونق پروژه‌های عمرانی در منطقه 14

مدیر منطقه ۱۴ اصفهان در خصوص اقدامات انجام شده در این منطقه گفت: تقاطع شهدای ورزشکار در انتهای سال و تقاطع غیرهمسطح کاظمی آشتیانی اردیبهشت 1402 برای رفع گره‌های ترافیکی منطقه افتتاح خواهند شد.

رفع گره ترافیکی شمال اصفهان با افتتاح تقاطع شهدای ورزشکار/ رونق پروژه‌های عمرانی در منطقه 14

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی کریمی مدیر منطقه ۱۴ اصفهان در حاشیه افتتاح پروژه‌های مناطق ۷، ۱۲ و ۱۴ در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده در این منطقه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در شمال شهر و مؤثر در موضوع ترافیک، تقاطع شهدای ورزشکار است که بسیاری از گره‌های ترافیکی شهر را حل می‌کند و با مبلغی بالغ‌بر ۱۴٠ میلیارد تومان به سمت تقاطع غیرهمسطح کاظمی آشتیانی خواهد رفت. 

وی افزود: تقاطع شهدای ورزشکار در انتهای سال و تقاطع غیرهمسطح کاظمی آشتیانی اردیبهشت برای رفع گره‌های ترافیکی منطقه افتتاح خواهند شد. 

کریمی با یادآوری اینکه حصه شمالی محروم‌ترین نقطه شهر است و اتفاقی ویژه در این منطقه رقم خورده است، گفت: طبق ارزیابی‌ها، معضلات حصه در سه کلان مؤلفه هویت، امنیت و فرهنگ تعریف و ذیل هرکدام نیز مواردی تعریف می‌شود. 

مدیر منطقه ۱۴ اصفهان در خصوص اقدامات انجام شده ذیل کلان مؤلفه هویت بیان داشت: تمام محورهای اصلی حصه دیوارنگاره شد و در این راستا پس از اتوبان یادگار امام (ره) دومین دیوارنگاره کشور است و در کنار آن ایجاد پاتوق‌های فرهنگی و مذهبی، نورپردازی، جاده‌سازی و کاهش سرفاصله اتوبوس‌ها ازجمله اقدامات انجام شده در این منطقه است. 

وی خاطرنشان کرد: در خصوص کلان مولفه فرهنگ، در منطقه هیچ جایی برای تفریح مردم نداشتیم و در این راستا بازی‌کده‌ مادر و کودک تعریف‌شده و تا ابتدای سال آینده تجهیز خواهد شد. 

کریمی پیرامون کلان مولفه امنیت اظهار کرد: به سبب نبود کلانتری در منطقه بسیاری از جرائم در آن فضا اتفاق افتاد و با تعاملی که با کلانتری داشتیم، جانمایی کلانتری با ۲ هزار و ۵٠٠ مترمربع انجام شد و این موضوع باعث تأمین امنیت منطقه می‌شود. 

مدیر منطقه ۱۴ اصفهان تأکید کرد: محله حصه، جلوان و ارزنان مشکل حدود ۴ دهه‌ای به نام جاده مرگ داشت و درنهایت با توجه مدیریت شهری اقدامات حقوقی انجام شد و در ابتدای سال آینده جاده عاشق آباد شرقی و جلوان را افتتاح خواهیم کرد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول