اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ارسال سوژه از شما پیگیری از ما / شهروند خبرنگار خبرگزاری فارس باشید

خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه مردمی و مطالبه گر آماده دریافت و سپس پیگیری مطالبات و سوژه‌های شما و همراهیتان با مردم است.

ارسال سوژه از شما پیگیری از ما / شهروند خبرنگار خبرگزاری فارس باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خبرگزاری فارس یک رسانه مطالبه گر و مردمی است که وظیفه اصلی خود را رسیدگی به امور مردمی می‌داند و سعی در حل مشکلات به وجود آمده برای مردم می‌کند.

بنا بر این بخشی را با عنوان شهروند خبرنگار مطرح کرده و در انتظار مطالبات و سوژه‌های مردمی است و تا به حال نیز مطالب متعددی از سوی شهروند خبرنگاران عنوان شده است که وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های روستای کرونی در بارش‌های اخیر، وضعیت نامطلوب برخی جاده‌ها مانند جاده تخت طاووس به ارسنجان یا وضعیت نامطلوب جاده فراشبند به روستای آویز در محور فراشبند-کازرون، وضعیت نامطلوب تونل اباصالح المهدی (تونل اقلید به یاسوج)، نبود وسایل حمل و نقل عمومی برای منطقه لپویی، کمبود خوابگاه برای مجموعه خوابگاهی دخترانه فنی دولتی الزهرا، تاخیر در ساخت ورزشگاه روستای دهنو که چندین بار از سوی خبرگزاری فارس و مردم مطرح شده است و امید است طبق وعده‎‌ها مشکل حل شود و وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های برخی مناطق سپیدان یا اطراف آن از مهمترین این سوژه‌ها است.

از میان این موارد خبرگزاری فارس برخی از آن ها را پیگیری کرده و گزارش و نتایج آن‌ها منعکس شده و موارد باقیمانده نیز در دست پیگیری است.

همچنین خبرگزاری فارس در استان فارس منتظر و آماده پیگیری هر مطالبه و سوژه در ارتباط با اخبار و احوالات استان فارس از سوی شما مردم گرامی است و شما می‌توانید به خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری مطالبه گر و مردمی اعتماد کنید و در هر نقطه از استان فارس که هستید شهروند خبرنگار این مجموعه باشید.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول