اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

«آکوافیدپلاس» رقیب برندهای خارجی در خوراک آبزیان/ از 1200 نفر اشتغال‌زایی تا کاهش تلفات ماهی

مدیر بهره‌برداری هلدینگ فرادانه گفت: در شرکت «آکوافیدپلاس» با فرمولاسیونی جدید خوراک آبزیان از نظر کیفی ارتقا می‌یابد و این روش با تاکید بر بقا و افزایش سطح ایمنی ماهی، رشد ماهی را در بازه زمانی کوتاه‌تری میسر می‌کند.

«آکوافیدپلاس» رقیب برندهای خارجی در خوراک آبزیان/ از 1200 نفر اشتغال‌زایی تا کاهش تلفات ماهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی رضوی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برند «آکوافیدپلاس» از ابتدای سال ۱۴۰۰ طراحی و محصولات آن از آبان‌ماه ۱۴۰۱ در سطح کشور عرضه شد.

مدیر بهره‌برداری هلدینگ فرادانه اظهار داشت: در شرکت آکوافیدپلاس خوراک آبزی به صورت سفارشی با سیستم خاصی تولید می‌شود، در این روش با فرمولاسیون جدید خوراک آبزی از نظر کیفی ارتقا پیدا می‌کند و با تاکید بر بقا و افزایش سطح ایمنی ماهی، رشد ماهی را در بازه زمانی کوتاه‌تری میسر می‌کند.

وی ادامه داد: در این روش به افزایش بقا و کاهش تلفات بچه‌ماهی توجه ویژه‌ای شده و سرعت رشد و میزان رشد روزانه ماهی افزایش یافته است.

رضوی اظهار داشت: یک تیم قوی ۱۷ نفره از اساتید دانشگاه در واحد تحقیق و توسعه این شرکت مشغول به کار است و فرمولاسیون جدید در واحد پایلوت طراحی، تست، سنجش و تجاری‌سازی شده است.

مدیر بهره‌برداری هلدینگ فرادانه تصریح کرد: مزیت این شرکت رشد بهینه متناسب با قیمت نسبت به رقبای جهانی است و در حال حاضر آکوافیدپلاس در حال رقابت با کشورهای اروپایی، آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان است.

وی افزود: هدف ما رقابت با برندهای خارجی است و سه اصل قیمت، کیفیت و اعتبار اولویت ما در آکوافیدپلاس است.

«آکوافیدپلاس» تولید هلدینگ فرادانه را ۲۲ درصد افزایش داد

در ادامه این نشست مهدی عرب، مدیر بازرگانی هلدینگ فرادانه با اشاره به اینکه آکوافیدپلاس، تولید هلدینگ فرادانه را ۲۲ درصد افزایش داده است، گفت: برند جدید آکوافیدپلاس در کنار سایر مجموعه‌های گروه صنعتی فرادانه، توانسته است، محصولی با کیفیت و ایمنی بالا و متناسب با نیاز مشتری تولید کند.

وی عنوان کرد: تولیدات برند آکوافیدپلاس به دلیل ویژگی‌های کیفی منحصربه‌فردی که دارد، می‌تواند حجم تولید گروه صنعتی فرادانه و به تبع آن اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه را ارتقا دهد.

مدیر بازرگانی هلدینگ فرادانه با بیان اینکه جلوه‌های بصری در تولید ماهیان در جذب مشتری کارآمد است، تصریح کرد: ماهی قزل‌آلای رنگین‌کمانی آکوافیدپلاس توانسته، ذائقه مخاطب در کشورهای ارمنستان و آذربایجان را متوجه خود کند؛ همچنین این شرکت با صادرات ماهی صید شده به دبی بازار خوبی را در کشورهای حاشیه خلیج فارس به دست آورده است.

اشتغال‌زایی بیش از ۱۰۰۰ نفری در کشور

عرب با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰۰ نفر در سیستم حمل و نقل این شرکت مشغول کار هستند، بیان کرد: در حال حاضر ۵۵۰ نفر به صورت مستقیم در کارخانه و ۲۰۰ نفر نیز در دفاتر سراسر کشور مشغول به کار هستند و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده ۲۵۰ نفر دیگر بتوانند در خطوط تولید به صورت مستقیم مشغول به کار شوند.

مدیر بازرگانی هلدینگ فرادانه گفت: پیش‌بینی شده در یک سال آینده، ظرفیت تولید این مجموعه ۲۵ درصد توسعه یابد و در ۱۰ سال آینده ظرفیت تولید به ۱۸۰ درصد توان فعلی، افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۳۰ هزار تن خوراک آبزیان به فروش می‌رسد، افزود: استادان دانشگاهی در کنار مجموعه ما هستند و تاکنون ۷۴ مقاله ISI به صورت لاتین در مجلات معتبر دنیا به چاپ رسیده است.

حمایت «فرادانه» از شیلات‌داران خسارت‌دیده

عرب در ادامه با بیان اینکه هلدینگ فرادانه به دنبال شیوه‌های جدید برای عرضه محصولات است و برند آکوافیدپلاس بر همین اساس طراحی شده، بیان داشت: شرکت فرادانه بیش از ۱۴ سال است که در حوزه تولید خوراک آبزیان فعالیت می‌کند و علاوه بر تامین نیاز کشور محصولات خود را به کشورهای عراق، ترکیه، کویت، آذربایجان، نخجوان و کردستان نیز صادر می‌کند.

مدیر بازرگانی هلدینگ فرادانه با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری ۷۵ درصد از خوراک آبزیان کشور را تولید می‌کند، افزود: در تلاش هستیم، بازار فروش خوراک آبزیان در آفریقا فعال شود.

وی خاطرنشان کرد: هلدینگ فرادانه با حمایت از شیلات‌دارانی که در اثر سیلاب دچار خسارت شده‌اند، کمک می‌کند، این افراد بار دیگر بتوانند به چرخه تولید بازگردند.

عرب در پایان اظهار داشت: همراهی و نظارت دولت همیشه به ما کمک کرده اما لازم است ثبات در قوانین موجود بیشتر شود و تعامل دولت با بخش خصوصی افزایش یابد تا بتوانیم میزان صادرات را افزایش دهیم و با کشورهای بیشتری تعامل داشته باشیم.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول